Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری- معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران از مناسب نبودن زیرساخت‌های مبلمان شهری استان برای توسعه ورزش همگانی خبر داد و گفت: برای ورزش هایی همچون دوچرخه سواری، پیاده روی و اسکیت در سطح شهرها باید اقدامات مناسبی در مبلمان شهری صورت گیرد.

کسری منوچهری بعدازظهر جمعه در حاشیه لیگ دارت مازندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای توسعه ورزش همگانی نیازمند همراهی دستگاه های اجرایی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: متاسفانه مکان های ورزشی برای بانوان محدود بوده و در این راستا نیاز داریم پارک بانوان در شهرها احداث شود.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان مازندران تاکید کرد: برای توسعه ورزش همگانی باید رشته هایی همچون دارت که می شود بصورت خانوادگی آن را اجرا کرد، مورد توجه قرار گیرد. 

منوچهری با بیان اینکه متاسفانه مازندران رتبه برتر چاقی در کشور را داراست، خواستار فرهنگ سازی در زمینه ورزش شد و به خانواده ها توصیه کرد ورزش را جدی بگیرند.

وی با بیان اینکه اقدامات مناسبی برای توسعه ورزش همگانی در روستاها صورت گرفته، توجه جدی به این بخش را از برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان خواند.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۰۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس

روح‌الله مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان قم و شبکه فعالین ازدواج، تور ماه عسل زوج‌های جوان استان قم که پس از سال ۱۴۰۰ ازدواج کرده اند در مشهد مقدس انجام می‌شود.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ایجاد فرصت سفر زیارتی ارزان و کیفی برای زوج‌های جوان، تقویت و تحکیم بنیان خانواده‌های نوپا با برنامه‌های توانمندساز و پشتیبانی مشاوره‌ای و ترویج فرزندآوری به موقع است.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: زوج‌های شرکت کننده در جشن‌های وصال، زوج‌های با مهریه ۱۴ سکه و یا زوج‌هایی که زمان ازدواج، زوج کمتر از ۲۵ سال و زوجه کمتر از ۲۳ سال سن داشته، برای شرکت در ماه عسل وصال شیرین در اولویت قرار دارند.

وی افزود: زوج‌های جوان تا سوم اردیبهشت ماه برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به محل معاونت امور جوانان استان قم به آدرس انتهای بلوار امام موسی صدر، فرهنگسرای جوان مراجعه و یا با شماره‌های ۳۶۵۶۴۵۶۴-۳۶۵۶۴۵۹۷ تماس بگیرند.

کد خبر 6083956

دیگر خبرها

  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • جلسه اضطراری حفظ سهمیه خوزستان!
  • کلانتری: اقدامات انجام شده در حوزه همگانی خانواده محور است
  • تأثیرات زیست‌محیطی سطل زباله چوبی
  • برگزاری تور ماه عسل وصال شیرین
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • برگزاری تور ماه عسل «وصال شیرین» استان قم در مشهد مقدس