Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهردار کلان شهر قزوين با تاکيد بر اينکه بانک شهر تاکنون از تمام ظرفيت هاي خود براي آباداني کلان شهرها استفاده کرده است،گفت: در حال حاضر شهروندان نيز با اعتماد به اين بانک بر تاثيرگذاري آن در توسعه شهرها مهر تاييد مي زنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، علي صفري با بيان اينکه عدم تحقق درآمدهاي پايدار يکي از چالش هاي اصلي شهرداري هاي کشور است، افزود:مديريت شهرها با مشکلات مالي فراواني مواجه هستند و در همين راستا قوانين بايد اصلاح و به سمتي بروند که درآمدهاي پايدار شهري افزايش يابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: خوشبختانه اقدامات بانک شهر و حمايت هاي آن از شهرداري ها توانسته خلاء عدم تحقق درآمدهاي پايدار را تا حدود بسيار زيادي پرکند.
صفري با اشاره به اينکه بانک شهر طي ساليان گذشته در چارچوب قوانين و مقررات بانک مرکزي، حمايت از همه کلانشهرها را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: اقدامات اين بانک زمينه رونق پروژه‌هاي عمراني و حمل و نقل عمومي به ويژه مترو را فراهم آورده است.
شهردار کلان شهر قزوين با تاکيد بر اينکه حمايت‌هاي اين بانک از مديريت شهري فقط به پروژه‌هاي عمراني محدود نشده و اين بانک در پروژه‌هاي فرهنگي نيز حامي شهرها بوده است،خاطرنشان کرد: مديريت عالي بانک شهر با چالش ها و معضلات شهر ها به خوبي آشناست و با توجه به شناخت از حوزه مديريت شهري برنامه‌هاي بسيار خوبي را براي حمايت از شهرداري ها به اجرا درآورده است.
صفري در ادامه با بيان اينکه بانک شهر نعمتي براي شهر و شهروندان است،گفت:خوشبختانه هموطنان تاثير حمايت هاي بانک شهر از آباداني شهرها را در زندگي روزمره خود شاهد هستند.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۰۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بهرامی ظهر دوشنبه در جلسه مدیریت بحران آب به میزبانی سالن جلسات فرمانداری شهرستان سمنان ضمن بیان اینکه نیمی از چاه‌های آب این شهر بیش از پنج دهه قدمت دارند، ابراز داشت: پنجاه درصد این چاه‌ها به مرمت و بازسازی نیاز دارند.

وی ضمن بیان اینکه سمنان از جمله شهرهای با تنش آبی مطرح شده است، افزود: برای رفع این موضوع نیازمند همراهی دستگاه‌های متولی هستیم.

فرماندار سمنان ضمن بیان اینکه علاوه بر دستگاه‌ها مردم نیز باید در مورد مصرف زیاد آب آگاه شوند، ابراز داشت: ترویج مدیریت مصرف با اطلاع رسانی گسترده در دستور کار باید قرار گیرد.

بهرامی ضمن بیان اینکه شهروندان پر مصرف جریمه خواهند شد، تصریح کرد: علاوه بر آن قطع اشتراک آب نیز در انتظار شهروندان پر مصرف خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه تعدیل و مناسب سازی شبکه توزیع آب در دست اقدام قرار دارد، افزود: هدف از این اقدام بهبود آبرسانی به شهروندان است.

کد خبر 6098225

دیگر خبرها

  • ساختمان‌های چندکاربری؛ نیاز امروز شهرها
  • استفاده از فناوری‌های نوین در اصفهان برای تبدیل شیرابه‌ها به مواد و انرژی
  • لازمه مدیریت کارآمد شهرها ایجاد شهرهای هوشمند است
  • ماجرای چرایی ساخت مسجد در پارک‌های بزرگ شهر
  • حمایت همه‌جانبه از استان‌ها برای توسعه فعالیت‌های ورزشی
  • توسعه پایدار بر مبنای حفاظت محیط زیست صورت گیرد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • توسعه پایدار در گرو حفظ محیط زیست است
  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • فیلم| ابتکار جالب شهروندان اسپانیایی در جهت حمایت و همبستگی با فلسطین و مردم غزه