Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر - نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با تصویب ماده ۴۷ قدم‌های خوبی در بحث اشتغال در حوزه جنوب استان بوشهر برداشته شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سکینه الماسی صبح شنبه در جمع شوراهای اسلامی و همچنین نمایندگان حوزه ورزش و کشاورزان بخش آبدان بیان داشت: همه باید بازوان قدرتمندی برای یکدیگر باشیم تا بتوانیم بر مسائل و مشکلات غلبه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر لزوم تلاش ویژه برای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم تاکید کرد و یادآور شد: مدیرانی که توان لازم برای رفع مشکلات مردم را ندارند کنار بروند.

الماسی با اشاره به اینکه آبدان قطب تولید گوجه فرنگی خارج از فصل  استان و کشور است، خاطرنشان کرد: ما با جدیت دنبال مشکلات حوزه کشاورزی هستیم؛ در بحث کشاورزی خسارت خاصی به هیچ جای استان اختصاص داده نشده و ما پیگیر قضیه هستیم.

نماینده شهرستان‌های عسلویه، جم، کنگان و دیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان حوزه انتخابیه بحث اشتغال است و الحمدالله با تصویب ماده ۴۷ قدم‌های خوبی در حوزه اشتغال برداشته شده است و برای عمل نشستن این قانون به همدیگر کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه الماسی نماینده یک شخص نیست بلکه نماینده همه مردم حوزه جنوب استان بوشهر است، ادامه داد: تلاش کردم تا از حق همه مردم حوزه انتخابیه‌ام دفاع کنم و با کمک همه مردم حوزه انتخابیه‌ام توانسته‌ام با اعتبارات خوب نفت در حوزه جنوب استان گام‌های خوبی برداریم و انتظار داریم در سال ۹۷ قدم‌های بیشتری نسبت به سال قبل با این اعتبارات برداریم.

توسعه زیرساخت‌های روستایی

معاون سیاسی اجتماعی  فرماندار شهرستان دیر و سرپرست بخشداری آبدان نیز گفت: درخصوص طرح‌های هادی روستایی، آسفالت روستاهای بخش، بوستان های امید، بحث گاز رسانی به روستاها و روشنایی روستاها اقدامات خوبی صورت گرفته است و نیاز است بیشتر تلاش کنیم.

مسعود تنگستانی ادامه داد: تمامی پروژه‌هایی که با اعتبارات نفت به بخش آبدان تخصیص یافته یا در مرحله انجام پروژه است و یا کلنگ‌زنی طرح‌ها زده شده است.

وی افزود: ما باید درخواست های شخصی را کنار بگذاریم و مطالبات عمومی و کلی را مد نظر داشته باشیم تا هم توان انجام دادن آن برای مسئول مربوطه فراهم شود و هم عموم مردم از نفع آن بهره‌مند شوند.

معاون سیاسی اجتماعی  فرماندار شهرستان دیر ضمن تقدیر از عنایات نماینده حوزه جنوب استان بوشهر به بخش آبدان اضافه کرد: دولت تدبیر و امید توجه ویژه به روستاها دارد و مجموعه بخشداری آبدان و فرماندار و نماینده مجلس  پیگیر مشکلات مردم بخش آبدان هستند و الحمدالله در حوزه عمرانی گام های خوبی درتمامی روستا های بخش برداشته شده است.

بررسی مشکلات کشاورزان و ورزشکاران

در این نشست مسائل و مشکلات روستاهای بخش آبدان شامل مسائل بهداشتی و کمبود آمبولانس برای مرکز درمانی آبدان که البته مرکز درمانی آبدان فاقد آمبولانس است و در بحث کشاورزی موضوع افت قیمت گوجه فرنگی مطرح شد.

یکی از دغدغه های کشاورزان بخش که توسط نماینده کشاورزان مطرح شد تسهیلات بانکی برای کشاورزان و وام های آنها بود. جاده بین مزارع که یکی دیگر از این مشکلات بود بر اثر جاری شدن دره های فصلی جاده بین مزارع تخریب شده است.

ورزشکاران بخش آدان نیز مشکلات خود را مطرح کردند که شامل تجهیز سالن ورزشی و مجموعه‌های ورزشی که از دغدغه‌های ورزشکاران بخش بود.

بحث اشتغال که یکی از مهمترین درخواست جوانان تحصیل کرده بود از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست بود.

در بحث روستاها هم راه‌های زیارت‌گاه‌های روستایی توجه شود و همچنین اقامتگاه در روستای عشایر نشین چاه قد، راه و برق روستای تنگ نخل بخش آبدان و آسفالت باقیمانده جاده خط میانی که به مرکز شهرستان متصل می‌شود یکی از آرزوهای دیرینه مردم خط میانی بود.

کمک به اتمام پروژه‌های پیاده‌رو و آسفالت روستاها از مطالبات مهم نمایندگان شوراها و دهیاران بود که مطرح شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • استرس از فضای کارگری برداشته شود
  • دغدغه مردم در حوزه اشتغال است
  • باید موانع از پیش‌روی تولیدگران و فعالان اقتصادی برداشته شود
  • کنایه معنادار نماینده زاهدان به مولانا عبدالحمید /مردم نگران هستند/علت حملات تروریستی چندماه اخیر چیست؟
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم
  • زمینه جذب جوانان هرمزگان در دستگاه قضا فراهم شود
  • اولویت مجلس آینده باید معیشت مردم و بهبود وضعیت اشتغال باشد
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم