Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:48:29 GMT

سه خبر از شهرستان خاتم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۰۶۳۳

سه خبر از شهرستان خاتم

یزد - ایرنا - آغاز برنامه های هفته منابع طبیعی، اهدای چهار سری جهیزیه به نوعروسان بی‌ بضاعت و برگزاری آزمون حفظ و مفاهیم قرآن از مهمترین خبرهای 24ساعت گذشته شهرستان خاتم است.

نشست هماهنگی هفته منابع طبیعی با حضور معاون فرمانداری خاتم و سایر اعضا در محل فرمانداری برگزار شد.
محمودی معاون فرمانداری با بیان مطالبی پیرامون اهمیت، حفظ و حراست از منابع طبیعی از زحمات کارکنان منابع طبیعی به ویژه در اجرای پروژه ها و طرح صیانت از جنگل و طرح ترسیب کربن تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین نقیبی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خاتم با تشریح برنامه های هفته منابع طبیعی در قالب جشن درختکاری ، زنگ سبز، رژه موتوری و غیره خواستار همکاری اداره های ذی ربط در برگزاری مراسم هفته منابع طبیعی شدند.

** اهدای چهار سری جهیزیه به نوعروسان بی‌ بضاعت
سپاه ناحیه مقاومت خاتم روزشنبه چهار سری جهیزیه به نوعروسان بی ‌بضاعت این شهرستان اهدا کرد.
فرمانده سپاه خاتم با اشاره به حضور بسیج در عرصه کمک به نیازمندان یادآور شد: بسیج در این عرصه همیشه پیشگام است.
سرهنگ پاسدار حسین آزادی نژاد با اشاره به اینکه تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند از جمله سنت های حسنه است، گفت: اقلام اهدایی تولید داخلی است.
وی بیان کرد: این حرکت می‌ تواند برای تلاش و حمایت از کالای ایرانی و اجرای شعار سال مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال ارزیابی کرد.
سرهنگ آزادی نژاد گفت: هر سری جهیزیه شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون ، فرش، ظروف آشپزخانه ، پنکه. لحاف و پتو،جارو برقی و ماشین لباسشویی و غیره است.

**
آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه خاتم برگزار شد.
به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خاتم 200 نفر قرآن آموز در رشته‌های حفظ و مفاهیم قرآن شرکت کردند.
اسدالله نجفیان افزود: در این آزمون داوطلبان در رشته های حفظ سوره واقعه، حفظ 1 جز، 2 جز، 3 جز، 5 جز، 10 جز، 15 جز، حفظ کل، حفظ 150 موضوع و در رشته های مفاهیم قرآن شرکت کردند.
هرات مرکز شهرستان خاتم در فاصله 240 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
7534/ 2047/

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۰۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ احمدی گفت: طبق دستور رئیس دادگستری شهرستان طارم درختانی که قلع و قمع شده بودند با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم جمع‌آوری و به اداره منابع طبیعی و آبخیزداری منتقل شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان طارم بااشاره به اینکه  این قلع و قمع آثار تصرفی در پلاک هندی‌کندی به مساحت ۲۰ هکتار بود، افزود: این اقدام با همکاری فرماندهی یگان‌های حفاظت استان و شهرستان طارم انجام شد.


دیگر خبرها

  • آفت ملخ در تاغزارهای چند شهرستان خراسان رضوی طغیان کرد
  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور چیست؟
  • تصاویر قطع ۴۰ اصله درخت در کجور آرشیوی است
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ اصله درخت در کجور نوشهر از زبان رئیس منابع طبیعی
  • آبخیزداری در مناطق سیل زده آخر فروردین ۱۴۰۳
  • ‌ تعیین تکلیف ۷۲۸ هکتار اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم