Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی کریمی در این بین با رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی دچار درگیری لفظی شد به شکلی که وی در اوج عصبانیت  به برادران توهین کرد!


با دخالت نزدیکان باشگاه سپیدرود کریمی دوباره به رختکن رفت، اما رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی که انتظار چنین برخوردی را نداشت از کریمی شکایت کرد!
با این شکایت ، قاضی حیدری، معاون دادستان مشهد به نزدیکان باشگاه سپیدرود اعلام کرد علی کریمی بایستی رضایت برادران را جلب کند در غیر این صورت وی باید برای ادای توضیحات در خصوص توهین به رئیس هیات فوتبال مشهد به مراجع قضایی پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاق مربیان باشگاه پدیده با حضور در رخکتن سپیدرود و صحبت با علی کریمی از او خوستند از برادران عذرخواهی کند تا ماجرا تمام شود.
پس از پادرمیانی مسوولان پدیده و اعضای کادر فنی سپیدرود سرانجام علی کریمی برای دلجویی از برادران با او رو به رو شد و پس از گفت و گو با برادران از وی عذرخواهی کرد و ماجرا ختم به خیر شد.


چرا مجمع فدراسیون به قرارداد کی‌روش که روی ترکمنچای را سفید کرده ورود نمی‌کند!
علی کریمی در جریان گفت و گو با رئیس هیات فوتبال خراسان از او به عنوان یکی از اعضای مجمع فدراسیون فوتبال خواست که به پرونده قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ورود پیدا کند که برادران اعلام کرد اطلاعات من از شما درباره این قرارداد بیشتر است، اما اعتراض نباید با جار و جنجال باشد.

کریمی با اظهارات تند خود قرارداد کارلوس کی‌روش را به قرارداد ترکمنچای تشبیه کرد و گفت: چرا هیچ کسی به این پرونده ورود نمی‌کند!
سرمربی سپیدرود در ادامه گفت: چرا کسی نمی‌گوید که سباستین در تیم ملی چکار می‌کند؟ او، چون مربی روزمزد است در حال حاضر با بازیکنان تیم ملی کار می‌کند تا حقوق بگیرد!
کریمی در ادامه گفت:اینکه بازیکن برود در اردوی تیم ملی دوچرخه بزند بعد استخر سونا برود که کار شاقی نیست مگر مربیان ما نمی‌توانند خودشان چنین کاری انجام دهند؟ ما مربی بزرگ خارجی آوردیم که در کنار چند مربی ایرانی کار یاد بگیرند، اما در حال حاضر چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد، چون کی روش حاضر به انجام این کار نیست!
وی در ادامه با عذرخواهی از رئیس هیات فوتبال خراسان گفت: باید بپذیریم که من تحت فشار بودم و تیمم در منطقه خطر قرار دارد من اگر حرف زشتی زدم اصلا شرایط خوبی نداشتم و از همگی عذرخواهی می‌کنم!  
انتهای پیام//ف.ج  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۰۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فابریتزیو رومانو خبرنگار و کارشناس سرشناس حوزه نقل‌وانتقالاتی فوتبال اروپا در صفحه خود در شبکه اجتماعی ایکس ‌(توئیتر سابق) از نهایی شدن انتقال مهدی طارمی به اینتر خبر داد.

رومانو در این باره نوشت: «قرارداد طارمی با اینتر تا ژوئن 2026 (به مدت دو سال) اعتبار داشته و بندی برای تمدید یک ساله قرارداد (تا پایان ژوئن 2027) دارد. همه کارها تکمیل شده و باشگاه پورتو از این مسئله اطلاع یافته است.»

مهاجم تیم ملی که در تابستان سال 2020 با باشگاه پورتو قرارداد بست، در 177 بازی با پیراهن تیم فوتبال این باشگاه 88 بار موفق به گلزنی شد و 54 گل برای هم‌تیمی‌های خودش ساخت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900071

دیگر خبرها

  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • تخت بیمارستانی تا شهریور ماه امسال ۹ هزار افزایش می‌یابد
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • ماجرای مشکل مرزی جدید با طالبان؛ سوءتفاهم بود
  • آمادگی شمشیربازان خراسانی برای حضور در لیگ برتر