Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@17:19:22 GMT

زمان پرداخت عیدی معلولان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۱۲۱۷

زمان پرداخت عیدی معلولان اعلام شد

معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران از پرداخت عیدی معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران تا ۲۰ اسفند خبر داد و کفت: ۴۸ هزار نفر امسال عیدی دریافت خواهند کرد.

خبرگزاری تسنیم: معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی استان تهران از پرداخت عیدی معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران تا ۲۰ اسفند خبر داد و کفت: ۴۸ هزار نفر امسال عیدی دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد رضا اسدی با اشاره به زمان پرداخت عیدی به معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تا ۲۰ اسفندماه عیدی این افراد پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: پرداخت عیدی به میزان یک ماه مستمری خواهد بود و ۴۸ هزار نفر در سال جاری عیدی دریافت خواهند کرد.

اسدی با بیان اینکه همزمان با پرداخت عیدی به معلولان تحت پوشش بهزیستی استان تهران، بسته‌های امنیت غذایی در بین آن‌ها توزیع خواهد شد، گفت: این تسهیلات به صورت مستقیم توسط وزارت رفاه توزیع خواهد شد.

معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران ادامه داد: در حال حاضر ۵ هزار نفر از معلولان استان تهران برای ورود به چرخه حمایتی سازمان پشت نوبت قرار دارند که تلاش می‌شود در سال آینده با تامین اعتبارات این تعداد وارد چرخه حمایتی شوند.

وی اظهار کرد: علاوه بر این افراد، تعدادی از معلولان نیز برای دریافت خدمات توانبخشی و همچنین وسایل توانبخشی پشت نوبت قرار دارند که در این بخش نیز سال آینده تمهیداتی برای این افراد پیش بینی شده است.

اسدی بیان کرد: بر تلاش صورت گرفته امسال سطح خدمات به معلولان استان در سطح قابل قبولی بوده ضمن اینکه با قول دولت، یارانه عقب افتاده مراکز توانبخشی واریز شد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003JM3

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۱۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه

داود منظور درباره اینکه آیا طرح کالابرگ الکترونیکی ادامه دار می‌شود یا خیر توضیح داد.

به گزارش ایرنا، وی افزود: با اطلاع رسانی‌هایی که انجام گرفت طرح کالابرگ بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت و ما شاهد استقبال بیشتر مردم از این طرح هستیم. تامین منابع کالابرگ به خوبی توسط دولت انجام گرفته است. در این مرحله که از بهمن ماه شروع و تا اردیبهشت ادامه دارد در این مرحله منابع به صورت کامل تامین شده است.

او افزود: برای ادامه طرح کالابرگ در بودجه سال ۱۴۰۳ پیش بینی‌هایی کردیم که در مجلس درحال رسیدگی است. با توجه به کمکی که طرح کالابرگ به ۷ دهک اول می‌کند علاقمند هستیم که این طرح را ادامه دهیم.

منظور در ادامه در تشریح جزئیات یارانه‌ها در بودجه سال ۱۴۰۳ توسط ریاست سازمان برنامه و بودجه نیز اظهار کرد: یکی از نقش‌های مهمی که دولت ایفا می‌کند، توجه به اقشار آسیب پذیر و سفره و معیشت مردم در قالب باز توزیع درآمد یا یارانه‌هایی است که پرداخت می‌شود، طبیعی است که در قالب‌های مختلفی در بودجه به این موضوع پرداخته می‌شود و بخش مهمی از منابع کشور، صرف باز توزیع و یارانه‌ها می‌شود.

وی با بیان اینکه کل تبصره ۸ امسال که موضوع هدفمندی یارانه‌ها را دنبال می‌کند، افزود: منابعی که دولت از فروش بنزین، گازوئیل، صادرات فرآورده‌های نفتی به دست می‌آورد، صرف باز توزیع به خود مردم می‌شود؛ به این معنا که عملاً منابع حاصل از بخش نفت و گاز ما که در فروش انواع حامل‌های انرژی حاصل می‌شود، عیناً در قالب تبصره ۸ یا قانون هدفمندی یارانه‌ها به مردم بازپرداخت می‌شود.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: یکی از انواع پرداخت‌ها، یارانه‌های نقدی است که بخش بزرگی از جامعه این یارانه‌های نقدی را دریافت می‌کنند که برخی ۳۰۰ هزار یا ۴۰۰ هزار تومان در ماه حسب آزمون وسع دریافت می‌کنند که کل منابع آن، ۳۳۰ هزار میلیارد تومان در سال است.

وی تصریح کرد: برای کمک هزینه‌های معیشتی ویژه افراد کمیته امداد و سازمان بهزیستی نیز هر ماه بالغ بر ۵ همت پرداخت می‌شود در حالی که سال گذشته مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی ۴۰ درصد رشد کرد که امسال نیز مجدد، ۳۰ درصد رشد کرده است تا این گروه خاص مورد توجه قرار گیرند.

منظور گفت: اقدام دیگر کالابرگ است که هدف آن عدم احساس افزایش قیمت ۱۱ قلم کالای اساسی در سفره مردم است که به ۷ دهک به ازای هر نفر ۲۲۰ هزار تومان پرداخت می‌شود؛ ضمن اینکه مجموعه یارانه‌هایی که در سایر قالب‌ها داده شده و به سفره مردم ختم می‌شود که یارانه خرید تضمینی گندم و آرد و نان است که ۲۰۰ همت در سال جاری بابت این امر هزینه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • زمان شارژ کالابرگ اردیبهشت ماه
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری‌های صعب العلاج
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • قرارگرفتن بیماران توانبخشی تحت پوشش صندوق بیماری های صعب العلاج
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • درخواست «مهریه» یک ماه بعد از ازدواج