Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@17:50:46 GMT

گواردیولا: قهرمانی ما نزدیک است ولی قطعی نیست

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۱۳۳۶

گواردیولا: قهرمانی ما نزدیک است ولی قطعی نیست

سرمربی منچسترسیتی می‌گوید تیمش هنوز نباید خود را قهرمان لیگ برتر بداند.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، منچسترسیتی فصل رویایی را در لیگ برتر سپری می‌کند. این تیم توانسته است با قاطعیت در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داشته باشد و همگان قهرمانی زودهنگام این تیم را در لیگ برتر قطعی شده می‌دانند.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی درباره قهرمانی در لیگ برتر انگلیس در دومین فصل حضورش در این لیگ گفت: نمی‌توان انکار کرد که ما به قهرمانی در لیگ برتر نزدیک هستیم ولی وقتی فکر کنیم قهرمان شدیم یعنی قهرمان نشدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خیلی خطرناک است که خودمان را از الان قهرمان لیگ برتر بدانیم. مهمترین موضوع این است که همه چیز به خودمان بستگی دارد و باید بتوانیم خودمان این فاصله را حفظ کنیم و به قهرمانی در لیگ برسیم.

سرمربی منچسترسیتی در ادامه صحبت‌های خود گفت: ما الان بازی‌های خیلی سختی در پیش داریم که خیلی سخت و دشوار و تعیین کننده است. از الان باید خودمان را برای بازی‌های حساس باقی مانده آماده کنیم چون بازی‌های ما به این خاطر حساس است که تیم‌ها برای بقا یا کسب سهمیه تلاش می‌کنند و امتیاز گرفتن از این تیم‌ها بسیار سخت است. حالا به پنج برد دیگر نیاز داریم تا به قهرمانی برسیم و قهرمانی خودمان را قطعی کنیم. ما تاکنون در این فصل خیلی خوب بودیم و فصل فوق‌العاده‌ای را در لیگ برتر داشتیم. 

منچسترسیتی که از جام حذفی انگلیس حذف شد، این فرصت را دارد که با قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا یک سه گانه کوچک را به دست بیاورد. 

بازی بعدی سیتی در لیگ برتر برابر چلسی بحران زده خواهد بود که می‌خواهد سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۱۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد