Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاصد اقتصادی گفت: یکی از اصول نظام اسلامی مبارزه با فساد و تلاش در جهت ایجاد هر چه بیشتر عدالت اجتماعی است. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ سیاسی مجلس نظرات

حسین مقصودی سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، ضمن حمایت از  طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان، اظهار داشت: امیدوارم این طرح هر چه سریعتر در صحن علنی مجلس مطرح شود  تا بر اساس این طرح اموال نامشروع از هر کسی که هست به بیت المال عودت داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه یکی از اصول نظام انقلاب اسلامی مبارزه با فساد و تلاش در جهت ایجاد هر چه بیشتر عدالت اجتماعی است، افزود: اصل شفافیت مالی از جمله اقداماتی است که باید برای مقابله با فساد اقتصادی به طور جدی انجام شود.

بیشتر بخوانید:

آیا طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولان" تفاوتی با قوانین سابق دارد؟

سخنگوی فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه نباید در بازگشت اموال نامشروع مسئولان به بیت المال مسامحه شود، تصریح کرد: اکثریت اعضای فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی از این طرح استقبال می‌کنند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: این طرح در راستای ایجاد شفافیت در مسائل مالی مسئولان که موجب اعتماد بیشتر مردم به مسئولان کشور می‌شود، مطرح شده است.

مقصودی با بیان اینکه مبارزه با فساد و شفاف‌سازی از جمله مطالبات جامعه است، اظهار داشت: طرح مذکور یک طرح فرا سیاسی و فرا جناحی است، گفت: بسیاری از نمایندگان فارغ از جهت‌گیری‌های سیاسی موافق این طرح هستند و فضای حاکم بر مجلس را نیز برای تصویب این طرح مناسب ارزیابی می‌کنم.

انتهای‌پیام/

R1385/P1011116/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط طرح "اعاده اموال نامشروع مسئولان" نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۱۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان

سلمان امیری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت‌زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک شدند.

اوگفت: ماموران بلافاصله کامیون را متوقف کردند که در بررسی‌ها مشخص شد حامل ۲۰ هزار لیتر فرآورده نفتی قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش ۶ میلیارد ریال است.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: در این رابطه کامیون توقیف و یک نفر دستگیر شد و پرونده در مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت اقتصادی کشور است، از مردم خواست برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی و قاچاق به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و سامانه ۰۹۶۳۰۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • هیئت اجرایی موقت فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس دوازدهم انتخاب شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • صدور الکترونیکی مجوز‌ها پیش‌نیاز توسعه اقتصادی و تسهیل مشارکت مردم در کسب‌وکار‌های خرد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • خیزش دانشجویان؛ حمایت حقوقی غرب از صهیونیست‌ها نتیجه معکوس داشت
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم