Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@00:39:52 GMT

دانش آموزان تیران و کرون مطالبه گری صحیح را می آموزند

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۱۷۴۲

دانش آموزان تیران و کرون مطالبه گری صحیح را می آموزند

تیران-مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون گفت: دانش آموزان شهرستان تیران و کرون مطالبه گری صحیح از مسئولان کشوری و محلی را می آموزند.

علیرضا مرزبان در گفت‌و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به مصوبه شورای آموزش و پرورش این شهرستان برای تقویت ارتباط بین مسئولان و دانش آموزان و همچنین آموزش مطالبه گری صحیح اظهار کرد: کرسی های آزاد اندیشی و تریبون آزاد در مدارس با حضور نمایندگانی از دانش آموزان به صورت شهرستانی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانش آموزان شهرستان تیران و کرون در غالب برنامه های تریبون آزاد و کرسی های آزاد اندیشی مطالبه گری صحیح از مسئولان کشوری و محلی را می آموزند که این اقدام علاوه بر تقویت ارتباط بین دانش آموزان و مسئولان زمینه ساز فراگیری مطالبه گری صحیح اجتماعی خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان تیران و کرون ادامه داد: مطالبه گری صحیح به تقویت مشارکت اجتماعی می انجامد و از رفتارهای غلط مانند اغتشاش جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه برنامه های تربیتی و پرورشی باید متناسب با نیاز دانش آموزان و نیازهای جامعه تدوین شود، تصریح کرد: آموزش روش مطالبه گری و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی یکی از نیازهای مهم دانش آموزان و جامعه است که مورد پیگیری باید قرار گیرد.

مرزبان پیشگیری از آسیب های اجتماعی را نیز از دیگر نیازهای دانش آموزان دانست و خاطرنشان کرد: یکی از جنبه های مهم پیگیری از آسیب های اجتماعی انجام فعالیت های ورزشی، آموزشی و فرهنگی است که این برنامه ها نیز در مدارس در حال اجرا است.

وی یادآورشد: اجرای برنامه های تربیتی و فرهنگی در مدارس نیازمند مشارکت خانواده ها و سایر نهادهای فرهنگی اجتماعی با آموزش و پرورش و مسئولان مدارس است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۱۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرامی‌گیرند
  • دانش‌آموزان مدارس استثنایی رفتارهای صحیح ترافیکی را فرا می‌گیرند
  • برخورد با عوامل خاطی در مدرسه شهرستان دلگان
  • آموزش رفتار‌های صحیح ترافیکی به دانش آموزان مدارس استثنایی