Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@05:02:02 GMT

تیم سیمرغ قهرمان مسابقات والیبال زنان قم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۲۵۰۷

تیم سیمرغ قهرمان مسابقات والیبال زنان قم شد

قم - تیم والیبال سیمرغ با پیروزی برابر موج نو قهرمان مسابقات والیبال زنان استان قم شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله پایانی مسابقات والیبال زنان استان قم تحت عنوان گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و تیم سیمرغ موفق شد مقالم قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند و بالاتر از سایر رقبا، در بالاترین رده این رقابت‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سیمرغ در دیدار نهایی که روز جمعه در سالن شهید میری قم برگزار شد توانست با مربیگری نسرین رامین برابر تیم والیبال موج نو با مربیگری مهسا آراسته و نسرین خدایاری پیروز شود و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند و تیم حضرت علی اکبر (ع) به مقام سوم دست یافت.

سیمرغ در دیدار نیمه نهایی موفق به شکست تیم حضرت علی اکبر(ع) شده بود و موج نو نیز توانسته بود تیم قنوات را از پیش رو بردارد. این در حالی است که این ۴ تیم در یک چهارم نهایی با حذف تیم‌های سهیل، امید موج نو، مریم و رضاییان به نیمه نهایی رسیده بودند.

مسابقات والیبال زنان قم در حالی برگزار شد که والیبال بانوان قم در سال ۹۶، عملکردی نه چندان مثبت از خود بر جای گذاشت، در لیگ‌های پایه نمایش مناسبی ارائه نکرد و در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور با وجود تبلیغات توخالی هیچ تیمی را به مسابقات اعزام نکرد.

این در شرایطی است که تنها بخش افتخار آمیز والیبال بانوان در قم حضور یک مربی در کادر فنی تیم‌های ملی پایه و نیز دعوت مقطعی از چند بازیکن مستعد به تیم‌های ملی پایه است که این بازیکنان معمولاً در همان اردوی اول یا دوم انتخابی، از فهرست تیم ملی خط خورده و کنار گذاشته می‌شوند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۲۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر جهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های «کیو تور» مرحله نهایی انتخابی ورزشکاران اسنوکر برای حرفه‌ای شدن و پیوستن به انجمن حرفه ای‌های جهان (WST) ۲۳ تا ۲۵ اسفند به میزبانی بوسنی و هرزگوین و در شهر سارایوو برگزار شد.   امیر سرخوش کاپیتان اسنوکر کشورمان در این دوره از مسابقات حضور پیدا کرد و با این افتخار آفرینی به عنوان سومین ایرانی جواز حضور در رقابت‌های اسنوکر حرفه‌ای را کسب کرد. او همراه حسین وفایی دو ایرانی حاضر در رقابت‌های بین المللی حرفه ای‌ها هستند.   سرخوش سه دوره نائب قهرمانی اسنوکر جهان و چندین قهرمانی اسنوکر ۱۵ توپ و شش توپ قاره آسیا و ده‌ها قهرمانی اسنوکر کشورمان را در کارنامه خود دارد.   وی برای رسیدن به دیدار نهایی موفق شد هاروی چندلر از انگلیس را ۵ بر ۴ و استیون هال وورث دیگر نماینده انگلیس را با نتیجه ۶ بر دو شکست دهد. او در دیدار نهایی در یک بازی ۱۰ ساعته موفق شد حریف خود را شکست دهد و به (WST) راه پیدا کند.   مرحله مقدماتی این مسابقات نیز چند ماه پیش در امارات برگزار و امیر سرخوش موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات مقدماتی شد و به عنوان نفر نخست از قاره آسیا راهی مرحله پایانی شد.

دیگر خبرها

  • مشخص‌شدن دختران پینگ‌پنگ ایران در انتخابی المپیک
  • نایب قهرمانی افغانستان در مسابقات تکواندوی آزاد بلژیک
  • شاهین ایزدخواست قهرمان فوتسال نونهالان آباده
  • دال، حامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران شد
  • لباس ملی پوشان والیبال نشسته بانوان رونمایی شد
  • رونمایی از لباس تیم ملی والیبال نشسته زنان
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • هادی چوپان قهرمان مسابقات جهانی بدن سازی انگستان
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد
  • راهیابی سرخوش به فدراسیون حرفه ای‌های اسنوکر جهان