Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-02@02:32:54 GMT

پردیس سینمایی سام به مرتضی شایسته واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۲۸۷۴

پردیس سینمایی سام به مرتضی شایسته واگذار شد

بزرگ‌ترین پردیس سینمایی خاورمیانه با حداقل 25 سالن سینمایی، به هدایت فیلم رسید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، بزرگ‌ترین پردیس سینمایی خاورمیانه به هدایت فیلم واگذار شد.

در جلسه‌ای که با حضور محمدضا میقانی و مرتضی شایسته و گروهی از کارشناسان، سینماگران و وکلا برگزار شد، مالکیت بزرگ‌ترین پردیس سینمایی خاورمیانه واقع در شرق تهران با عنوان (پردیس سینمایی سام) به مرتضی شایسته واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پردیس سینمایی با حداقل ۲۵ سالن سینمایی است و برای شهروندان شرق تهران که اغلب از نبود پردیس سینمایی باکیفیت در این منطقه پرجمعیت تهران گلایه کرده‌اند احداث شد که بعد از نیمه‌تمام ماندن پردیس باران به دلیل مشکلات اقتصادی، هدایت‌فیلم تصمیم گرفت آن را در شرق تهران به بهره‌برداری برساند.

مرتضی شایسته مدیرعامل هدایت فیلم درباره کیفیت این پردیس که در بزرگراه رسالت و بعد از بزرگراه باقری واقع است به سینماروزان گفت: این پردیس سینمایی حداقل ۲۵ سالن خواهد داشت و خواهد توانست کمبود سالن در شرق تهران را مرتفع سازد.

شایسته درباره زمان افتتاح پردیس سام افزود: حدودا یک سال تا یک سال و نیم زمان لازم است تا این پردیس به بهره‌برداری برسد و احتمالا اوایل سال ۹۸ پردیس افتتاح خواهد شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۲۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از انتشار آگهی مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بنای تاریخی خانه آصف اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حسن محمدی ادیب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی برای احیا و ساماندهی بناهای تاریخی استان با مشارکت بخش خصوصی و واگذاری از طریق صندوق توسعه و احیای بناهای تاریخی، فراخوان مزایده یکی دیگر از بناهای تاریخی اردبیل توسط این صندوق منتشر شد.

وی افزود: واگذاری خانه تاریخی آصف اردبیل از طریق فراخوان مزایده سرمایه‌گذاری در مرمت، احیا، نگهداری و واگذاری حق بهره‌برداری از بناهای تاریخی منتشر شده از سوی صندوق توسعه و احیا انجام می‌شود و متقاضیان تا ۱۷ اردیبهشت ماه فرصت شرکت در این فراخوان را دارند.

مدیرکل اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اشاره به با برنامه‌ریزی برای واگذاری سایر بناهای تاریخی استان، تاکید کرد: با توجه به اینکه واگذاری بناهای تاریخی به بخش خصوصی راه حلی مناسب برای مرمت و احیای این بناها است، در سال ۱۴۰۲ بهره‌برداری از ۴ بنای تاریخی استان به بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز سایر بناها به مرور در لیست واگذاری قرار می‌گیرند.

محمدی ادیب ادامه داد: علاقمندان و متقاضیان سرمایه‌گذاری در این بنای تاریخی می‌توانند برای شرکت در مزایده به سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) مراجعه کنند.

کد خبر 749477

دیگر خبرها

  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • بررسی مجدد پروژه توسعه شرقی خط ۲ مترو تهران
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود