Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنکارا- ایرنا- ماموران ژاندارمری ترکیه 32 را به اتهام ارتباط، همکاری و همدستی با حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) در شهرهای استانبول و شانلی اورفا دستگیر کردند و چهار عضو این تشکیلات نیز در درگیری با نظامیان در استان ارزروم کشته شدند.

به گزارش روز شنبه ایرنا و به نقل از روزنامه وطن، در راستای عملیات ماموران امنیتی ترکیه علیه عناصر تروریستی حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ک.ک)، 29 نفر در مناطق مرکزی شهر شانلی اورفا به اتهام ارتباط، همکاری و همدستی با پ.ک.ک توسط ماموران پلیس ضد ترور این شهر دستگیر شدند.
بنا بر اعلام این رسانه، همچنین ماموران مبارزه با ترور شهر استانبول نیز در پی صدور قرار بازداشت هشت نفر به اتهام همکاری با پ.ک.ک از سوی دادستان این شهر، اوایل صبح امروز با محاصره 10 آدرس از پیش شناسایی شده، سه نفر را از آنها را دستگیر کردند اما عملیات برای دستگیری سایر متهمان همچنان ادامه دارد.
همچنین روزنامه ینی شفق اعلام کرد که چهار ستیزه جوی حزب کارگران کردستان ترکیه(پ.ک.ک) در پی درگیری با ماموران امنیتی ترکیه در ارزروم کشته شدند.
بنا به نوشته این رسانه، ماموران اقدام ویژه و ماموران مبارزه با ترور استان ارزروم با پشتیبانی نیروهای ژاندارمری روز گذشته عملیاتی تجسسی در منطقه کارایازی را آغاز کردند که در جریان این اقدام، با عناصر پ.ک.ک مواجه و درگیر شدند که این حادثه منجر به کشته شدن چهار ستیزه جوی پ.ک.ک شد.
به نوشته این رسانه، در جریان این عملیات تجسس شمار زیادی سلاح و مهمات کشف و ضبط شد.
حزب کارگران کردستان(پ.ک.ک) بیش از 30 سال است که به صورت مسلحانه علیه دولت مرکزی ترکیه می جنگد.
این تشکیلات از سوی دولت ترکیه، اتحادیه اروپا و دولت آمریکا به عنوان گروه تروریستی شناخته و معرفی شده است.
این تشکیلات از یکسال پیش علیه دولت مرکزی ترکیه و اقلیم کردستان عراق اعلام جنگ تمام عیار کرده است.
دولت ترکیه از زمستان گذشته عملیات وسیعی را علیه مقرهای پ.ک.ک در مناطق مختلف کوهستانی شرق و جنوب شرق این کشور آغاز کرده و بسیاری از محل های استقرار آنها را شناسایی و منهدم کرده است.
مناطق کوهستانی شرق و جنوب شرقی ترکیه و نیز ارتفاعات شمال عراق و سوریه محل استقرار عناصر گروه پ.ک.ک است.
خاورم/1905

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ عبدی گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ماموران یگان امداد شهرستان بناب در حین گشت زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از وانت توقیفی مقدار ۲ تن و ۵۰۰کیلوگرم کودشیمیایی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بناب با بیان اینکه در این راستا یک نفر دستگیر و یک دستگاه وانت نیسان توقیف شد تصریح کرد: فرد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با اشاره به اینکه برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • درگیری مسلحانه و چهار کشته و زخمی در زاهدان
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • اسرائیل: در پاسخ به تصمیم ترکیه اقدامات «مهم و عملی» اتخاذ کرده‌ایم
  • اولین واکنش دولت به اعلام پذیرش دانشجویان و اساتید تعلیقی و اخراجی آمریکا توسط دانشگاه های ایران
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب