Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اراک ؛ انفجار و آتش سوزی در یک شرکت داروسازی در شهرستان ساوه 3 نفر را راهی بیمارستان کرد . 

سرهنگ خلجی معاون اجتماعی  فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت : بر اثر انفجار و حریقی که در بخش خشک کن شرکت داروسازی ارسطو واقع در قطب صنعتی ساوه رخ داد، ۳ نفر مصدوم شدند.

حسین معمارنیا معاون فرمانداری ساوه هم گفت : انفجار و آتش سوزی در سالن تولیدی شماره یک این واحد داروسازی با مساحت 200 متر مربع رخ داده بود که با حضور نیروهای آتش نشانی زبانه های اتش مهار شد و سه مصدوم این حادثه نیز که دچار سوختگی شده اند توسط نیروهای عملیاتی اورژانس بعد از اقدامات پیش بیمارستان برای پیگیری امور درمانی به مراکز بیمارستانی تهران منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود :  2 مصدوم 26 و 36 ساله این حادثه به ترتیب با سوختگی 75 و 80 درصدبرای پیگیری مراحل درمان تخصصی به بیمارستان سوختگی مطهری تهران انتقال داده و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.
معمارنیا گفت: مصدوم دیگر این حادثه نیز با29 سال سن از ناحیه 2 دست دچار شکستگی شده و در بیمارستان شهید مدرس بستری است.
معاون فرمانداری شهرستان ساوه در مورد دلیل وقوع این حادثه گفت: بنا به اظهارات کارشناسان آتش نشانی، تجمع گازهای ناشی از حلال های انبار شده به خصوص گاز استون علت بروز این حادثه بوده و به احتمال زیاد حلال های خروجی از دستگاه خشک کن این واحد داروسازی باعث وقوع انفجار و آتش سوزی شده است.

   

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم

آفتاب‌‌نیوز :

این حادثه رانندگی ساعت ۲۰:۵۴ شامگاه شنبه در بم، روبه‌روی پمپ بنزین صوفی آبادی رخ داده است.

به گزارش مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی کرمان، تعداد ۲ دستگاه آمبولانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد و مصدومان به بیمارستان پاستور بم انتقال یافتند.

مرکز شهرستان بم در فاصله ۱۹۵ کیلومتری شرق شهر کرمان قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حادثه منجر به فوت برای یک امام جمعه در جیرفت
  • حادثه منجر به فوت برای امام جمعه جیرفت
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • حادثه رانندگی در بروجن با ۷ مصدوم
  • برخورد پژو با پایه شبکه برق در بم ۴ مصدوم و ۲ فوتی برجا گذاشت
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • یک کشته و ۱۹ مصدوم در دو حادثه رانندگی
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم 
  • امدادرسانی به پنج مصدوم حادثه واژگونی پژو ۲۰۶