Web Analytics Made Easy - Statcounter

گودرز کریمی فر (مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش) درگفت‌وگو با ایلنا، از تسهیلات جدید وزارت آموزش و پرورش به فرهنگیان در سال آینده خبر داد و اظهار داشت: بر همین اساس قرار است؛ از ابتدای سال آینده، تسهیلات بانک ملی از ۵ تا ۱۵ میلیون تومان به فرهنگیان سراسر کشور براساس اولویت پرداخت شود که سود آن ۱۲ درصد و بازپرداختش ۳۶ ماهه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش همچنین از پرداخت همزمان یک وام ۵۰ میلیون تومانیِ بانک ملی برای مسکن فرهنگیان خبر داد گفت: به مراکز استان ها و شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر، ۵۰ میلیون تومان و مراکز استان ها و شهرهای زیر ۲۰۰ هزار،  ۴۰ میلیون تومان وام تعلق خواهد گرفت.

کریمی فر در توضیح بیشتر میزان سود و زمان بازپرداخت دریافت این وام، خاطرنشان کرد: سود این وام ۱۲ درصد است و فرهنگیان اگر بخواهند خانه بخرند، بازپرداختش ۱۰ ساله (به شرطی که عمر مفید خانه زیر ۱۰ سال باشد) و اگر بخواهند خانه بسازند، بازپرداختش ۱۲ ساله است.

وی همچنین با اشاره به انعقاد تفاهم نامه میان معاونت پشتیبانی آموزش و پرورش و بانک رسالت گفت: براساس این تفاهم نامه از سال آینده قرار است تا سقف ۳۰ میلیون تومان به فرهنگیان وام داده شود؛ منتها به این شرط که فرد سپرده در این بانک داشته باشد و هر چقدر که سرمایه داشته باشد، بعد از ۵ ماه بانک ۱ برابر پول را به فرد متقاضی وام می دهد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: یعنی اگر فرهنگیان بخواهند ۱۰ میلیون تومان از این بانک وام بگیرند، باید ۵ میلیون تومان به حسابِ بانک بریزند و بعد از ۱۰ ماه، ۱۰ میلیون تومان وام به آنها تعلق می گیرد و آن ۵ میلیون تومان هم برگردانده می شود؛ و اگر فردی بخواهد ۲۰ میلیون تومان وام بگیرد، باید ۱۰ میلیون تومان به حساب بریزد و بعد از ۱۰ ماه، ۲۰ میلیون تومان به او وام داده می شود و آن ۱۰ میلیون تومان پول خودش را هم خواهد گرفت.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با استقبال فرهنگیان شهرستان پلدشت در محل کانون شهید علیپور برگزار شد.

 معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان (مرحله شهرستانی) با شرکت فرهنگیان علاقمند در چهار رشته قرائت قرآن، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و تفسیر قرآن برگزار شد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد : در اسفندماه سال گذشته نیز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با شرکت ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شده بود که به لحاظ تعداد نفرات ثبت نام کننده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در رتبه اول استان قرار گرفت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت :نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بوشهر روی موج رادیو ایران
  • وزیر آموزش و پرورش : پذیرش بدون آزمون قاریان و حافظان قرآن در دانشگاه فرهنگیان
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • سايه دانشگاه فرهنگيان بر سر آموزش و پرورش
  • نارضایتی دبیران و آموزگاران از پرداخت شهریه جهت گذراندن دوره‌های مهارت آموزی
  • فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی | دانلود سریع فیش حقوقی بازنشستگان فرهنگی + لینک ورود به سامانه فیش حقوقی فرهنگیان my.medu.ir