Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@15:44:32 GMT

پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۳۴۶۹

داود بهرامی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی و نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین در خصوص برگزاری پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین بیان کرد: پنجمین مجمع بسیج شهرستان قزوین روز یکشنبه ۱۳ اسفندماه سال جاری با حضور شورای بسیج اقشار، متشکل از متفکران و صاحبنظران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: محوریت برگزاری این مجمع بررسی طرح های ۲ کارگروه دفاعی و اقتصادی و همچنین ارائه گزارشی از برنامه های اجرا شده در سال ۹۶ در مجموعه معاونت فرهنگی سپاه قزوین می باشد.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ضمن اشاره به برخی برنامه های فرهنگی اجرا شده طی سال جاری اظهار کرد: برنامه های زیادی در چندین بازه زمانی برای جامعه هدف انجام شده که می توان به برنامه های بومی محلی اشاره کرد.
بهرامی افزود: برنامه هایی در پارک محیط بان و پارک بانوان با مدیریت حوزه الزهرا(س) و امام رضا(ع) اجرا شد همچنین برگزاری مراسم اول هر ماه قمری ویژه بانوان در بقعه چهار انبیا(ع) در طول سال، شناسایی ۲ محله آسیب خیز هادی آباد و راه آهن و اجرای برنامه مفید به ویژه در فصل تابستان و پاییز را می توان از مهمترین برنامه های معاونت اجتماعی نام‌برد.
وی با اشاره به فعالیت معاونت فرهنگی سپاه عنوان کرد: در بحث فرهنگی نیز یک برنامه زنده ۴۵ دقیقه ای به نام ستاره باران در محله راه آهن از سیمای مرکز قزوین در دهه ولایت اجرا شد.
نایب رئیس مجمع بسیج شهرستان قزوین در ادامه یادآور شد: همچنین برنامه ای برای زنده نگه داشتن قیام مردم‌ قزوین در هفتم دی ماه به نام ۷ دی تجلی انقلاب اسلامی در قزوین برگزار شد.
بهرامی اضافه کرد: از دیگر برنامه های اجرا شده از سوی معاونت فرهنگی برگزاری برنامه های مختلف در ایام تقویمی خاص مانند دهه فجر، هفته بسیج، هفته دفاع مقدس، پیاده روی اربعین شهر قزوین‌ از امامزاده اسماعیل به سمت تپه نورالشهدا، برگزاری همایش پیاده روی جوانان عاشورایی در ۷ مهرماه مصادف با ۸ ماه محرم، برگزاری جشن دهه کرامت را می توان نام برد.
وی خاطر نشان کرد: برای اولین بار امسال پیرو دستور مقام معظم رهبری برگزاری گرامیداشت هفته حقوق بشر آمریکایی از برنامه های معاونت فرهنگی بود و همچنین راهپیمایی های روز قدس، تجمع ۱۳ آبان، تجمع ۹ دی، راهپیمایی ۱۷ دی، راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز برگزتری بیش از ۵۰۰ نشست بصیرتی با موضوع استکبارستیزی و آشنایی با آسیب های فضای مجازی از دیگر برنامه های این معاونت بوده است.
1010/ت30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا خزائلی اظهار کرد: این دو رویداد با هدف معرفی آداب و رسوم و فرهنگ گل و گیاه، جذب گردشگر و افزایش رونق کسب و کارهای مرتبط با صنعت گل و گلاب از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه در مجموعه گردشگری تالار شهر قزوین و مجموعه گردشگری کشاورزی روستای خوزنین آغاز می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین اظهار کرد: جشنواره گل محمدی و آئین گلابگیری مجموعه تالار شهر از تاریخ سیزدهم به مدت ۲۰ روز برگزار می‌شود که ویژه‌برنامه این مراسم همراه با برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی – هنری در روز ۱۹ اردیبهشت همزمان با آئین کهن پنجاه به در خواهد بود.

او افزود: جشنواره گل محمدی خوزنین برای دومین سال متوالی از تاریخ ۱۳ تا ۲۸ اردیبهشت در مجموعه گردشگری کشاورزی واقع در باغستان این روستا و ویژه‌برنامه آن نیز در روز ۲۰ اردیبهشت که در تقویم ملی روز گل محمدی نامگذاری شده، برگزار خواهد شد.

خزائلی خاطرنشان کرد: جشنواره‌های گل محمدی معمولاً با استقبال خوبی از سوی مردم و گردشگران روبه‌رو بوده و امیدواریم با برنامه‌ریزی که برای برگزاری این دو رویداد انجام شده شاهد حضور گستردۀ علاقمندان به آئین‌های سنتی و گردشگران در این مراسم باشیم.

کد خبر 6095062

دیگر خبرها

  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل‌محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین‌زهرا
  • برگزاری جشنواره‌‎های گل محمدی و آئین گلابگیری در قزوین
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری همایش بزرگ عقیدتی سیاسی در بافق
  • برگزاری جشنواره‌‎ گل محمدی و آیین گلابگیری در قزوین و بویین زهرا
  • برگزاری مراسم گرامیداشت فردوسی ترکمن‌ها در همه شهرستان‌های گلستان
  • فراهم شدن همه امکانات برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • اجرای ۶۴ برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی شهرستان زهک