Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@00:28:58 GMT

مجموعه غزل بهار خواب در بوته نقد تسنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۳۴۸۲

مجموعه غزل بهار خواب در بوته نقد تسنیم

نشست نقد و بررسی مجموعه غزل «بهار خواب» در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود. ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷ فرهنگی سینما و تلویزیون نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،‌ نشست نقد و بررسی مجموعه غزل بهار خواب اثر محمد حسین نجفی با حضور منتقدان سعید بیابانکی و زهیر توکلی روز دوشنبه 14 اسفندماه در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر محمدحسین نجفی، شاعر مرودشتی، کارشناسِ دفترِ شعرِ موسسه فرهنگی شهرستان ادب است. وی دارای دکترای تخصصی رشته زبان و ادبیات فارسی با رتبه برتر است. 

مجموعه غزل بهار خواب نخستین مجموعه شعر دکتر محمدحسین نجفی است. این کتاب را انتشارات شهرستان ادب با قیمت هشت هزار تومان برای علاقه مندان عرضه کرده است.

یکی از غزل‌های این کتاب به این شرح است:

دل‌پریشانم شبیه ابر، باران می‌برم

پشت پلک خسته باران فراوان می‌برم

جان و دل را در کنارش جا نهادم؛ با خودم

پیکرم را بی که با دل، بی که با جان می‌برم

آمدم شاید سر و سامان بگیرم پس چرا

پس چرا اینگونه حالی نابسامان می‌برم؟

با خودم انبوه اندوهی که در من مانده را

دارم آری خسته از ساری به تهران می‌برم

ناخوش احوالم که بی او هستم اما سرخوشم

داستان خویش را با او به پایان می‌برم

آتشی در سینه هم دارم که دارم با خودم

هرم گرما را به ناورد زمستان می‌برم

علاقه مندان میتوانند برای شرکت در این نشست روز دوشنبه ساعت 16 الی 18 در ساختمان خبرگزاری تسنیم به آدرس بلوار کشاورز، جمالزاده شمالی،‌ کوچه شیرزاد،‌پلاک 12 خبرگزاری تسینم حضور به هم برسانند. گفتنی است حضور در این نشست برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

 

R1427/P1439/S4,34/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد

آنتونی می‌گوید که از فشارها به عنوان انگیزه‌ای برای سختکوشی بیشتر استفاده می‌کند. 

آنتونی با وجود گذراندن دومین فصل کم فروغ در منچستریونایتد، اصرار دارد که قیمت ۸۶ میلیون پوندی (۱۰۸ میلیون یورویی) او مشکلی ایجاد نکرده است.

طرفداری | به گزارش اتلتیک، این وینگر برزیلی با رقمی هنگفت در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ۲۰۲۲ از آژاکس به خدمت گرفته شد. با این حال، یونایتد بهره زیادی از سرمایه‌گذاری خود ندیده است، زیرا آنتونی در اولین فصل حضور خود با مشکلاتی برای وفق دادن خود رو به رو بود و در این فصل اوضاع حتی بدتر هم شد. این بازیکن ۲۴ ساله به فاصله چهار بازی تا پایان فصل، در دیدار روز شنبه مقابل برنلی به اولین گل خود در این فصل از لیگ برتر دست یافت و تنها یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است. 

با این حال، آنتونی اصرار دارد که رقم هنگفت آن انتقال، در دوران حضورش در اولدترافورد روی او سنگینی نکرده است. او به نشریه اتلتیک گفت:

این (رقم انتقال) واقعاً روی من تأثیری نمی‌گذارد، چون من ارزش خودم را می‌دانم. پول، پول است و بدیهی است که همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، اما اگر عملکرد همه (اعضای تیم) و خودم در اوج بود، دیگر کسی حرفی نمی‌زد. این فقط عاملی برای سختکوشی بیشتر است، با علم به این‌که می‌توانم بهتر شوم، ارزش خودم را می‌دانم و آن را نشان خواهم داد. منتقدان همیشه هستند و این چیزی است که باعث می‌شود سخت‌تر کار کنم و اول از همه به خودم ثابت کنم. من به سخت کار کردن ادامه خواهم داد و همه توانم را برای جمع می‌گذارم زیرا مهم‌ترین چیز، داشتن ذهنیت خوب و تمرکز است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • طرح تو طرح در رویداد طرحی نو، مسابقات معماری در ایران را به بوته‌ی نقد گذاشت
  • هفت گونه گیاهی کهگیلویه و بویراحمد در خطر انقراض قرار دارند
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • معرفی قهرمانان تالوکار قمی
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد