Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مشاور هنری استاندار خوزستان، اظهار داشت: داشتن نیروهای مستعد و جوان در بدنه فرهنگ و هنر می تواند شکوفایی جدیدی را در این عرصه رقم بزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، رضا کیانی، مشاور هنری استاندار خوزستان، با حضور در حوزه هنری شهرستان دزفول، ضمن تثقدیر از پیگیری راه اندازی این دفتر، خود را از بدنه حوزه هنری دانست و گفت: بعد از انتصاب در سمت مشاور هنری استاندار، کارگروهی از دلسوزان هنری تشکیل شد تا با ارائه راهکارهای مناسب مشکلات هنری استان و شهرستان ها برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه بناست هفتگی به یکی از شهرستان ها سفر کنیم تا از نزدیک مشکلات بررسی و ارائه طریق شود، افزود: داشتن نیروهای مستعد و جوان در بدنه فرهنگ و هنر می تواند شکوفایی جدیدی را در این عرصه رقم بزند.

 

مشاور هنری استاندار خوزستان، با بیان اینکه با این کار فاصله ای که در بین جوانان با توجه به مشکلات فرهنگی و هنری به وجود آمده، کمتر می شود، قول مساعد داد مشکلات حوزه هنری دزفول را پیگیری و در جهت رفع آنها تلاش کند.

 

علیرضا مهدویان پور، مدیر حوزه هنری دفتر دزفول، هم به بیان توانایی های بالای هنرمندان دزفول پرداخت و اضافه کرد: در استانی که قاطبه فرهنگی و هنری آن دچار مشکلات فراوان است حضور مشاور هنری از جامعه هنرمندان استان در کنار بالاترین مقام تصمیم ساز و تصمیم گیر دولتی باعث خوشحالی و امیدواری است.

 

وی تصریح کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر دزفول با توجه به نوپا بودن، اندیشه های بلندی را با برنامه ریزی در دست تدوین دارد که حمایت مالی، داشتن فضاهای فیزیکی مناسب و نیروی انسانی جزء اولویت های داشتن حرکت های مفید فرهنگی و هنری در این شهرستان و حوزه شمال خوزستان است.

 

وی ابراز کرد: حوزه هنری دفتر دزفول در این مدت کوتاه با پشتوانه خلاق هنرمندان شهرستان توانست در خلق آثاری فاخر در ادبیات، ادبیات پایداری، تجسمی و نمایش تولیداتی داشته باشد که به حول و قوه الهی در سال آینده چندین رونمایی خواهیم داشت.

 

مهدویان پور، اظهار کرد: درصورت حل شدن مشکلات پیش رو، آماده هستیم تا در سایر حوزه ها فعالیت داشته باشیم چرا که هنرمندان ارزنده ای در حوزه هنرهای تصویری و موسیقی وجود دارد که می توانند برای شهرستان منشا خیر و برکت باشند.

 

در این دیدار همچنین محمد حسین پورکیانی مدیر روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان دزفول و از فعالین عرصه فرهنگ و هنر و نواب خلف زاده مشاور فرهنگی فرماندار ویژه این حضور داشتند و در مورد مشکلات حوزه فرهنگ و هنر نکاتی را بیان کردند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج

به گزارش جام جم آنلاین البرز،علیرضا رحیمی محمودآبادی نایب رئیس کمیسیون تلفیق به همراه حجت الاسلام علیرضا سعیدی رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج و همچنین معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج از پروژه‌های پلاتو، استاد شهریار و مصلی بزرگ امام خمینی (ره) کرج بازدید کرد.

علیرضا رحیمی توجه به ساخت و توسعه زیرساخت‌های اماکن فرهنگی و هنری را از جمله اقدامات شورای ششم برشمرد و اظهار داشت: احداث گالری، پلاتو، تکمیل و توسعه ساختمان استاد شهریار و همچنین تکمیل فرهنگسرای غدیر از پروژه‌هایی است که به توسعه زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فرهنگی و اجتماعی کمک می‌کند که می‌توان به آن پرداخت.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی در حاشیه بازدید از پروژه ساخت پلاتو گفت: عملیات احداث این ساختمان در بوستان خانواده با پیشرفت ۷۰% در حال اجراست که امیدواریم در مردادماه سال جاری به بهره برداری برسد و تقدیم هنرمندان عزیز و علاقمندان به اجرای هنر‌های نمایشی شود.

رحیمی از تکمیل شبستان مصلی امام خمینی (ره) و ساختمان فرهنگی استاد شهریار در جهت افزایش سرانه و زیرساخت‌های فرهنگی شهر یاد کرد و گفت: ساختمان استاد شهریار با مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع در چهار طبقه تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با یادآوری این موضوع که تمرکز اصلی پروژه ساخت مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بر روی شبستان آن است، گفت: فاز اول این پروژه با مساحت حدود ۷ هزار متر مربع که مسقف شده و زیرساخت‌های دیگر آن نیز در حال انجام می‌باشد به زودی تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • توجه به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی-هنری در شورای ششم کرج
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی