Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز ، دکتر حضرتی ضمن آشنایی با خدمات این مرکز و استقبال از پیش بینی و راه اندازی آن در سیستم سلامت استان فارس، گفت: در گذشته، وجود چنین مرکزی، برای دانشجویان پرستاری یک آرزو بود که امروز شاهد تحقق آن هستیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم فرصتی برای بهره مندی دانشجویان پزشکی و پرستاری از خدمات این مرکز فراهم شود، افزود: لازم است تا با توجه به اهمیت آشنایی با شیوه صحیح احیا، آموزش عملی آن در دروس دانشجویان پیش بینی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون پرستاری وزیر بهداشت همچنین بر ضرورت معرفی این مرکز در سطوح وزارتخانه ای، برای الگوبرداری دیگر مراکز دانشگاهی کشور، تاکید کرد.

دکتر منصور مسجدی ، رئیس مرکز آموزش احیای قلبی ریوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این بازدید با معرفی بیشتر این مرکز، گفت: این مرکز با هدف لزوم آموزش روش های علمی و استاندارد احیا و رسیدگی فوری به بیماران نیازمند، به همت معاونت درمان دانشگاه تاسیس شده است.

وی افزود: مرکز آموزش احیای قلبی ریوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز همزمان با روزهای مبارک دهه فجر امسال، به صورت رسمی به بهره برداری رسید و تاکنون چهار دوره پیشرفته احیای قلبی ریوی، ویژه متخصصان، پزشکان عمومی و پرستاران در این مرکز برگزار شده است.

دکتر مسجدی با اشاره به سطح آموزش های ارایه شده، از استقبال دیگر گروه های درمانی برای حضور در دوره های این مرکز خبر داد و گفت: در این مرکز آموزشی، اهدافی شامل اثربخشی آموزش های برگزار شده، تمرکز فعالیت های آموزشی پژوهشی احیای استان، آموزش و تربیت مدرسان احیای قلبی ریوی و بهینه سازی تجهیزات و امکانات احیاء، دنبال می شود.

رئیس مرکز آموزش احیای قلبی ریوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر ضرورت حمایت از این مرکز، برای توسعه آموزش های تخصصی به تمام گروه ها، تاکید کرد.

گفتنی است این مرکز، همگام با اهداف اقتصاد مقاومتی، در محل ساختمان قدیمی بیمارستان قطب الدین شیراز بازسازی و راه اندازی شده است.

701

دکتر مریم حضرتی معاون پرستاری وزیر بهداشت الگوبرداری مرکز آموزش احیای قلبی ریوی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به وزش باد شدید و گردوخاک در نوار شرقی طی سه روز آینده، از تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق کشور خبر داد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود و دوشنبه در بعضی ساعات در بعضی مناطق غرب کشور، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی، بارش پراکنده رخ خواهد داد و دیگر مناطق کشور جوی آرام خواهد داشت.

وی افزود: سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به تدریج در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، جنوب آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان، رگبار باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد آغاز خواهد شد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: دوشنبه در ساعت بعدازظهر برای ارتفاعات البرز مرکزی رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان ادامه داد: چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب تقویت می‌شود و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را نیز فرا می‌گیرد و پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی مرکز و نیمه جنوبی کشور ادامه خواهد داشت.

وی گفت: طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش بینی می‌شود؛ همچنین طی سه روز آینده شرق و جنوب خلیج فارس مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۶ و کمینه ۱۰ درجه سانتی‌گراد است و روز دوشنبه، صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با بیشینه ۲۷ و کمینه ۱۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 748581

دیگر خبرها

  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • مدیران فرهنگی به احیای آموزش هنر خوشنویسی توجه داشته باشند
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • ضرورت متناسب سازی دروس دانشگاهی با نیاز صنعت فولاد کشور
  • احیای گنجینه‌های تاریخی حیدرآباد به دست متخصصان ایرانی
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • نجات زاگرس با الگوی ۳ کشور اروپایی | مرگ یک پنجم مساحت جنگل‌های زاگرس | جنگلداری اجتماعی چگونه زاگرس را احیا می کند؟
  • ورود سامانه بارشی به کشور از سه‌شنبه/ تداوم رگبار بهاری و رعدوبرق در بعضی مناطق