Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزد - فرماندار یزد گفت : شورای آموزش و پرورش در این دو سال گذشته به مدارس حاشیه شهر سرکشی کرده ورفع مشکلا ت این مدارس را درالویت قرار داده , با پیشنهاد مدیران آموزش و پرورش به صورت مستمر از مدارس بازدید شده که برخی از مشکلات با برقراری تعامل بین بخشی ما بین دستگاه های اجرایی و یا بهره مندی از کمک خیرین مرتفع شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی فرمانداری یزد ، مصطفی سالاری در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد با تبریک انتصاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان و تقدیر و تشکر از تلاشهای احمد شیرزاد در مدت تصدی مسئولیت مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: حضور صاحب نظران و متخصصان برجسته تعلیم و تربیت در شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد باعث شده تا تصمیمات این شورا در سطح استان منحصر به فرد و نقش آفرین باشد.

وی با اشاره به اینکه نزدیک به ۶۰ درصد جمعیت استان در شهرستان یزد قرار دارد و بسیاری از مباحث خاص تعلیم و تربیت نیز در آموزش و پرورش نواحی یک، دو و منطقه زارچ اتفاق می افتد افزود: انتظار داریم تا مسئولان استانی در حوزه تعلیم و تربیت به شهرستان یزد به عنوان مرکز استان توجه ویژه ای داشته باشند تا در سایه همفکری، تعامل و برنامه ریزی بتوانیم مسائل و مشکلات را در این زمینه مرتفع سازیم.

سالاری با اعلام اینکه فرمانداری یزد تا کنون پیگیری های فراوانی را برای پرداخت ۵ درصد عوارض ساخت و ساز شهرداری ها به آموزش و پرورش را داشته گفت: در دو سال گذشته حدود چهارمیلیارد تومان از این ردیف اعتباری توسط شهرداری های شهرستان به حساب اداره کل آموزش و پرورش استان واریز شده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد بازدید از مدارس شهرستان به ویژه مدارس حاشیه شهر و پیگیری رفع مسائل و مشکلات آنها را یکی دیگر از اقدامات تأثیرگذار شورای آموزش و پرورش در این دو سال برشمرد و خاطرنشان ساخت: در این زمینه با پیشنهاد مدیران آموزش و پرورش به صورت مستمر از مدارس بازدید شده که برخی از مشکلات با برقراری تعامل بین بخشی ما بین دستگاه های اجرایی و یا بهره مندی از کمک خیرین مرتفع شده است.

سالاری در بخشی دیگر از سخنان خود با توجه به دستور کار جلسه مبنی بر برگزاری برنامه های بزرگداشت مقام معلم در شهرستان یزد افزود: برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم باید در خور شأن و کرامت معلمان برگزار شود و فعالیت و مشارکت آحاد مردم جامعه جهت اجرای برنامه ها متناسب باشان والای معلم در این هفته مهم و اثربخش است.

فرماندار یزد همچنین با بیان اینکه برنامه های مربوط به این ایام باید همراه با خلاقیت و نوآوری همراه باشد افزود: باید از برنامه‌ها و اقدامات کلیشه‌ای که در سال‌های گذشته انجام می‌شده است، پرهیز شود و با اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه در راستای کیفی سازی برنامه ها حرکت کنیم.

سالاری در پایان از آمادگی کامل فرمانداری برای همکاری و پیگیری اجرای برنامه های بزرگداشت این هفته خبر داد و تأکید کرد: باید زمینه مشارکت را برای فعالیت سایر ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی بویژه تشکل ها و سازمانهای مردم نهاد در برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم پر رنگ تر از سال گذشته فراهم آوریم.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مسلم رئیسی با بیان اینکه یکی از ساحت‌های ۶ گانه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ساحت زیستی و بدنی است که در دولت سیزدهم شاهد توجه جدی به آن بوده‌ایم، گفت: هفته سلامت هر ساله از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه گرامی داشته می‌شود.

وی مطرح کرد: تمام تلاش ما بر آن است که با بهره گیری از امکانات موجود و اطلاع رسانی وسیع، برنامه‌های این هفته را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم، چراکه آگاه‌سازی امروز در راستای سلامت، تأثیر بسزایی در ارتقای سلامت آینده سازان این مرز و بوم دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان البرز عنوان کرد: امسال برنامه‌های هفته سلامت با شعار «سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت» برگزار می‌شود و قطعاً این هفته فرصتی است تا بار دیگر به سلامتی دانش آموزان در جامعه توجه ویژه شود.

رئیسی اظهار کرد: برای ترویج فرهنگ سلامت در مدارس برنامه‌های متنوعی در سطح منطقه و استان پیش بینی شده که از جمله آنها می‌توان به برگزاری برنامه نمادین هفته سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز و اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و ورزشی متناسب با روز شمار هفته سلامت اشاره کرد.

وی کاشت نهال، برگزاری آئین اختتامیه هشتمین جشنواره سفیران سلامت و تقدیر از فعالان برتر در عرصه سلامت را دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و بیان کرد: گستردگی فعالیت‌های آموزش و پرورش و حضور هزاران دانش آموز در کلاس‌های درس موجب می‌شود تا توجه به امر سلامت در مدارس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار شود. هرچه سطح سلامت دانش آموزان ارتقا یابد، خانواده و جامعه سالم‌تری خواهیم داشت.

کد خبر 6083228

دیگر خبرها

  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • برنامه‌های هفته معلم در کردستان مدرسه‌محور می‌شود
  • ۲۸ هزار نفر نیروی جدید در مدارس ابتدایی بکارگیری می شود
  • نامه به «صحرایی» درباره وضعیت معیشتی نیروهای خدماتی مدارس
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان
  • راه اندازی ۸۰ اتاق بهداشت جدید در مدارس خوزستان
  • اجرای برنامه‌های ارتقای سلامت دانش‌آموزان در مدارس همدان
  • ترویج فرهنگ سلامت در مدارس البرز با اجرای برنامه های متنوع