Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی از فردا یکشنبه 13 اسفند در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران آغاز به کار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مراسم افتتاحیه دوازدهمین کنفرانس یادگیری الکترونیکی با حضور دکتر مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم، دکتر سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران و رئیس کنفرانس، آقای دکتر سید امید فاطمی رئیس مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه تهران و دبیر علمی کنفرانس، خانم پونه مهرتاش دبیر اجرایی کنفرانس، محمدرضا بیک‌زاده، دکتر استفان سامرویل، دکتر غلامعلی منتظر رئیس انجمن یادگیری الکترونیکی ایران، دکتر عباس بازرگان هرندی، دبیر علمی جشنواره تولید محتوا الکترونیکی دکتر اسماعیل زارعی زوارکی، دبیر اجرایی جشنواره تولید محتوا الکترونیکی در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کنفرانس تلاش می‌کند با همکاری همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور، محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فناورانه در زمینه نقش محتوای الکترونیکی در یادگیری و با تمرکز بر یادگیری الکترونیکی در مدارس فراهم کند.

کنفرانس دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با «محتوای الکترونیکی و یادگیری در مدارس» در حوزه‌های مختلف «پداگوژی و علوم تربیتی» و «فناورانه و مهندسی» است.

محورهای اصلی این کنفرانس شامل علم و هنر یادگیری، یاددهی (پداگوژی) در محتوای الکترونیکی (pedagogy)، منابع باز آموزشی (open educational resources)، کسب و کار در محتوای الکترونیکی (business model for e-content)، نقش فناوری‌های نوین در توسعه سامانه‌ها و محیط‌های یادگیری الکترونیکی (new technologies)، یادگیری فراگیر (ubiquitous learning) است.

برای تحقق اهداف فوق، علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی‌های کلیدی، سخنرانی‌های مدعو، کلیپ‌های تخصصی، برگزاری نمایشگاه تخصصی، میزگردهای تخصصی، جشنواره‌های تولید محتوا و نشست‌های تخصصی برنامه‌ریزی شده است.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ تبلیغات رسمی نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز شد و تا ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ادامه دارد.
مناظره و فیلم‌های تبلیغاتی ۲۰ دقیقه‌ای نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که در صدا و سیمای مرکز آبادان ضبط و تهیه شده است در بازه زمانی تبلیغات رسمی به روی آنتن شبکه آبادان می‌رود.
در آبادان در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴ نامزد برای راهیابی به بهارستان رقابت می‌کنند.
انتخابات در ۸ حوزه از جمله آبادان به صورت تمام الکترونیکی انجام می‌شود، در این حوزه‌ها علاوه بر اینکه احراز هویت الکترونیکی است، شمارش آراء هم به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه انتخابیه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • گفته و ها و ناگفته های معلمان در دیدار با رئیس‌جمهور
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران در قم آغاز شد
  • کنفرانس فیزیک بنیادی در قم آغاز شد
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • میزگرد تخصصی ارزیابی عملکرد رسانه‌ای ایران در عملیات وعده صادق در قم برگزار شد
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل