Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@17:00:52 GMT

تشکیل کمیته های تخصصی گازرسانی به آسارا

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۴۱۰۵

تشکیل کمیته های تخصصی گازرسانی به آسارا

هومن قدوسی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مشکلات برای گاز رسانی به این بخش مهم گردشگری دراستان البرز صعب العبور بودن آن بوده که درنشستی میدانی این مهم ازسوی استاندارالبرز، معاون استاندارالبرز و فرماندار ویژه کرج مورد بررسی قرار گرفت.
وی ادامه داد: این کمیته ها به منظور بررسی پیشنهاد گازرسانی به بخش آسارا از مسیربالادست طالقان تشکیل شده که پیوست های زیست محیطی و منابع طبیعی را دراجرای این پیشنهاد مورد بررسی قرارمی دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عمرانی فرماندار کرج گفت: محیط زیست، بخشداری و منابع طبیعی این طرح مهم گازرسانی را به صورت ویژه دردست بررسی قرار داده اند.
99درصد بخش شهری در البرز گاز رسانی شده و یک درصد باقی مانده مربوط به بخش آسارا است.
اعتبارهای لازم برای این بخش بنا براظهار نظر مدیرشرکت گازرسانی استان البرز پیش بینی شده ودر صورت گرفتن تجهیزات بیشتر اجرایی خواهد شد.
از سال 94پیگیری ها در این زمینه اجرایی شد و بررسی ها برای گازرسانی به آسارا با توجه به تاثیر آن در رونق اقتصادی ادامه دارد.
8029/ 6155
انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۴۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز گفت: در سال ۱۴۰۲ رقمی معادل ۴۸ میلیارد تومان صرف خرید، احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مازیار محمدی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز در زمنیه تامین مسکن برای مددجویان اظهار داشت: آنچه که در سال گذشته در بخش مسکن مددجویی انجام شده از محل اعتبارات دولتی، صدقات، مراکز نیکوکاری، خیرین، زکات، آورده مددجو، وام قرض‌الحسنه بوده است.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 32 مورد کمک به خرید، 99 مورد احداث و تکمیل و کمک به احداث فضاهای جانبی مسکن شهری و روستایی و 962 مورد کمک به تعمیر به خانواده‌های تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیر مسکن و امور مهندسی کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه کمک به خرید مسکن در مناطق شهری 50 میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون سود است، گفت: این نهاد انجام خدمات عمرانی مختلفی ازجمله خرید و احداث مسکن برای مددجویان فاقد مسکن، تعمیر، تکمیل، بازسازی منازل، گازکشی، سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه و ... مددجویان تحت حمایت را در دستور کار دارد.

محمدی با اشاره به اینکه خدمات تعمیر مسکن مددجویان به‌صورت بلاعوض و معوض ارائه می‌شود یادآور شد: معرفی خانوارهای تحت حمایت به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌منظور اخذ مجوز ساخت و به ادارات برق، گاز و آب و فاضلاب برای بهره‌مندی از انشعابات رایگان نیز ازجمله خدمات بخش مسکن و ساختمان کمیته امداد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رییس جدید کمیته تخصصی هواشناسی و علوم جوی آیورا منصوب شد
  • نشست مدیرکل اتباع البرز با اعضای بخشداری آسارا
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • احداث و تعمیر بیش از هزار واحد مسکونی مددجویی در البرز
  • احداث و تعمیر ۱۰۹۳ واحد مسکونی مددجویان در البرز
  • آموزش امداد و نجات به ۲۶ هزار البرزی
  • ابلاغ آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث‌داران تمدنی
  • کمیته تخصصی تعاونی‌های البرز تشکیل می‌شود
  • ضرورت مقابله با هرگونه افزایش قیمت خارج از قانون در البرز
  • آیین‌نامه شورای ارزشیابی هنرمندان صنایع‌دستی، هنر‌های سنتی و میراث­‌داران تمدنی