Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@11:01:11 GMT

پوستینِ اپوزیسیون بر تَنِ احمدی‌نژاد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۴۴۷۶

سخنان اخیر قاسم سلیمانی، از نزدیکترین مقامات جمهوری اسلامی ایران به آیت‌الله خامنه‌ای -رهبر معظم انقلاب- به روشنی هدف "محمود احمدی‌نژاد" را نشانه گرفت؛ هدفی که پیشتر آیت‌الله خامنه‌ای هم ذکر کرده بودند؛ "پُز اپوزیسیون‌ دادن" که شخص ولی‌فقیه را هدف گرفته است.

1- اکنون روشن می‌شود که انتقادات و حملات بدون رعایت خطوط قرمز توسط احمدی‌نژاد به قوه قضاییه، مقامات امنیتی، خانواده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. نقاطِ ابتدایی بوده که به رهبریِ نظام منتهی شود. کلیپ‌ها و مطالب منتشره کانال‌های ارگانی این جریان در چند روزه گذشته هم "دفترِ رهبری" را نشانه گرفته تا به نوک حمله نزدیک شوند.

2- مقامات و مراکز قدرت در ایران بیش از دیگران "محمود احمدی‌نژاد" را می‌شناسند. می‌دانند چرا او بر آتش سخنانش می‌دمد و سر بر در و دیوار می‌زند. حدس زده‌اند او به دنبال چیست و چه می‌خواهد. احمدی‌نژاد نطفه‌ای را پدر شده که در یازده روزه خانه‌نشینی‌اش بسته است. آن روزها او اپوزیسیونی شد در دل قدرت؛ انقلابی‌ای شد ضدِّ انقلابیون. فکر کرد که با حمایت‌های دیروز قدرت، دیگر می‌تواند به آسمان و زمین بد و بیراه بگوید و همه را متهم کند اما بر زمین‌اش نمی‌زنند. امروز هم خیال می‌کند برخورد با او یعنی برخورد با نظام و او تنها اپوزیسیونی می‌شود که چتر امنیتی بر سر دارد و با خیال راحت می‌تازد و مانعی برابرش نخواهد بود.

3- جیغ‌های احمدی‌نژاد راهی است برای پوستین‌دوزی بر هویت گذشته‌اش تا نقشی جدید در سیاست بیابد و شادمانی کند برای تولّد نطفه بسته شده در آن روزها. اما ناهمگونی نوزاد با سیمای پدر، اعلان آن را سخت کرده است؛ هیچکس باور نمی‌کند او، پدر این نطفه است و آن را تنها یک "پُز توخالی " می‌پندارند اما همچنان به دنبال شهادت‌نامه‌ای است تا جامعه بپذیرد او پدر این نوزاد ناهمشکل [اپوزیسیونِ جمهوری اسلامی] است. لذا برخورد قضایی، امنیتی و سیاسیِ نظام ایران با شخص احمدی‌نژاد، آرزوی شبانه‌روزی اوست تا ثابت کند نطفهٔ این رجزخوانی‌ها و بیانیه‌نویسی‌ها علیه تمامی مقامات جمهوری اسلامی از اوست و نوزاد فرزندخوانده نیست.

4- اکنون راه برخورد با این "اپوزیسیون‌نمایی"، تنها در دستان اصلاح‌طلبان است که عیان کنند نمایشی و دروغین بودن شعارها، اظهارات و واکنش‌های "احمدی‌نژاد و دوستان" را و البته واکنش اصولگرایان، او را فربه می‌کند و بستر اجرایی شدن پروژه‌اش را فراهم. او می‌خواهد بگوید من مخالف نظام حاکم هستم و حملات حاکمان مُهر تاییدی می‌شود بر اظهارات او. لذا باید میدان را گشود تا جریانی از اصلاح‌طلبان که به نظام، قانون اساسی و رهبری باور دارند، برابرش بایستند و نامشروع بودن هویت‌سازی‌اش را برملا کنند. والا در آتیه او یارگیری می‌کند و جریان‌های بی‌شناسنامه را گرد خود می‌آورد و بحرانی دیگر می‌آفریند؛ بحران‌هایی در سال ۹۷ که آن زمان دیر می‌شود برای رازگشایی از این پوستین.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۴۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ابوترابی، از رایزنی های نامزدهای ریاست مجلس با منتخبان مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: محمد باقر قالیباف در حال برگزاری نشست‌هایی به صورت فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم با موضوع و دستور کار ریاست مجلس آینده است.

بنابر گزارش ایرنا، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مجتبی ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی نیز دیدارهای فردی و جمعی با منتخبین مجلس دوازدهم برای معرفی خود به عنوان نامزد ریاست مجلس و ارائه برنامه‌هایشان برنامه ریزی کرده‌اند.

وی افزود: ذوالنوری، علی نیکزاد و منوچهر متکی در تماس‌های تلفنی با بنده، آمادگی‌شان برای نامزدی ریاست مجلس آینده را اعلام کرده و عنوان کردند که با توجه به اینکه این توانمندی را برای بر عهده گرفتن ریاست مجلس آینده در خود می‌بینند پا در عرصه گذاشته‌اند.

ابوترابی خاطرنشان کرد: آقای قالیباف نیز در مذاکرات حضوری که با بنده و نمایندگان داشتند، آمادگی خود برای ریاست مجلس آینده و نامزدی برای این جایگاه را اعلام کردند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در کنار گزینه‌های ریاست مجلس، حسین علی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز خود را به عنوان گزینه نائب رئیسی مجلس به منتخبین معرفی کرده است.

وی افزود: همچنین منتخبین مجلس دوازدهم در نشست‌هایی که داشته‌اند تصمیم گرفتند تا فراکسیونی سیاسی در مجلس دوازدهم تشکیل دهند و در واقع سنگ بنای چنین فراکسیونی در این نشست‌ها گذاشته شده است و تا زمانی که اسم نهایی برای این فراکسیون انتخاب شود و مابقی نمایندگان در دور دوم انتخابات مشخص شوند بنا شده نام این فراکسیون همان فراکسیون انقلاب اسلامی باشد.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899200

دیگر خبرها

  • از احمدی‌نژاد تا رییسی/چه کسی پای رانت را به بازار خودرو باز کرد؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • ۲ وزیر احمدی نژاد رقیب قالیباف شدند /ذوالنوری هم وارد گود شد /اولین گزینه نایب رئیسی مجلس مشخص شد
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • محمود احمدی نژاد و مادر هوگو چاوز سوژه شدند
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد
  • چرا دوباره مادر چاوز؟
  • فاصله بین محمود احمدی نژاد و صادق محصولی به روایت عباس زاده مشکینی /کسی در پرونده سوآپ نفتی اردبیل بازداشت نشد