Web Analytics Made Easy - Statcounter

پانزده فیلم ایرانی در بخش «شورت فیلم کرنر» جشنواره کن ۲۰۱۸ حضور دارند. این بخش یکی از این رویدادهای فرعی جشنواره کن و یک پاتوق برای فیلم‌سازان فیلم کوتاه و مکانی برای ارائه فیلم‌ها و جلسات گفت‌وگو است.

ایران آنلاین /پایگاه خبری فیلم کوتاه گزارش داده که امسال فیلم‌های جابجا (میلاد نسیم سبحان)، چشم انداز خالی (علی زارع قنات نوی)، گاو (رسول حق جو)، جریان صدای آب (مهدی غضنفری)، یک ایده کوچک (محمدرضا تهرانی)، پشت سر (مونا زاهد)، گرد (هستی محمایی)، بهاری که ندیدند (پناه برخدا رضایی)، تونل (رضا سلاح ورزی)، دوراهی (علی اصغر بهبودی)، پناه (مریم محمدی)، قبرستان عمودی (رضا آتش فراز)، نه تو مانی نه من (سپیده میرحسینی)، آسمان آبی (سیروس اسفندیاری) و سالن شماره نه (صابر تاتارچه و دانیال جعفری) به نمایندگی از ایران در شورت فیلم کرنر کن ۲۰۱۸ حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن ۸ تا ۱۹ می ۲۰۱۸  برگزار می‌شود. کیت بلانشت بازیگر استرالیایی ریاست هیات داوران این دوره را برعهده دارد./آی سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد

فیلم کوتاه «گراوید» از میاندوآب به کارگردانی امیر اسکندریان نامزد دریافت بهترین جایزه جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، فیلم کوتاه «گراوید» به کارگردانی امیر اسکندریان نویسنده، بازیگر و کارگردان میاندوآبی با موضوع کودک همسری نامزد دریافت بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه لتونی شد.

این فیلم کوتاه با موضوع کودک همسری و شناساندن آسیب‌های آن توسط عوامل انجمن هنری «اشک صدف» میاندوآب در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است.

تصویربرداری این فیلم کوتاه در بیمارستان ولیعصر (عج) تبریز انجام شده و هادی افتخارزاده، مائده حسن‌زاده، وحید فریور، اسماً ابوالحسنی و مهسا آذری بازیگران نقش اصلی این فیلم کوتاه هستند.

کد خبر 749025

دیگر خبرها

  • این فیلم بیش از حد برخاسته از جهان شخصی نیست
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌فارس کوتاه نخواهد آمد
  • ملت ایران در برابر تحریف خلیج‌ فارس کوتاه نخواهد آمد
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت