Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛ سید علی موسوی، معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشست با هیئت مدیر و نمایندگان اصناف خرمشهر با بیان اینکه تعامل خوبی بین اصناف برقرار شده است افزود:کمیسیون نظارت اصناف به صورت مرتب برگزار می‌شود و آمادگی دریافت گزارشات مختلف را برای این کمیسیون داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت:دولت باید نقش حاکمیتی خودش را داشته باشد و به قشر ضعیف کمک کند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود:ما موظف هستیم طرح هایی که کار آفرینی را ایجاد می‌کند و منجر به تولید و رونق کسب و کار می‌شود را حمایت کنیم.

وی با اشاره به اینکه ۳هزار و ۲۷۰ واحد صنفی پروانه دار در خرمشهر داریم که از این تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ واحد در سامانه ما ثبت شدند واز معافیت مالیاتی برخوردار شدندگفت:تاکید داریم تا مابقی نیز ثبت شوند و ازین مزایا استفاده کنند.

معاون سرمایه گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند افزود:یک سرمایه گذار برای ایجاد کشتارگاه در خرمشهر کار خود را آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌کنیم در سال آینده این طرح به بهره برداری برسد.

موسوی ورود اتباع خارجی به منطقه آزاد را بیش از 90هزار نفر برشمرد وگفت:ورود اتباع خارجه یک فرصت برای بازار است و باید از این فرصت به نفع منطقه استفاده کرد.

وی افزود:ساخت ساختمان برای اتاق اصناف در خرمشهر یکی از مهم ترین اولویت های کاری ما در آینده است.

جبار عبود زاده مدیر بهبود محیط کسب کارها و توسعه رقابت سازمان منطقه آزاد اروند هم در این نشست گفت: همه اصناف باید برای دریافت مجوز و پروانه کسب اقدام کنند تا به این واسطه و با شناسنامه دار شدن بتوانند از مزایایی مثل معافیت های مالیاتی بهره مند شوند .

وی افزود:آماده دریافت انتقادات هستیم و خواهش داریم تا اصناف نظرات و انتقادات خود را به صورت مستمر به ما ارائه کنند .

انتهای پیام/د

نشست اصناف خرمشهر با معان سرمایه گذاری منطقه آزاد اروند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۴۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه

وزیر خارجه عربستان با تاکید بر موضع این کشور در لزوم برقراری آتش بس فوری در نوار غزه اعلام کرد که باید گذرگاه‌های امن جهت ورود کمک‌ها به این منطقه ایجاد شود. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی روز گذشته مجدداً بر لزوم برقراری آتش بس فوری بشردوستانه در نوار غزه و ورود کمک‌ها به این منطقه تاکید کرد.

وزیر خارجه عربستان در حاشیه اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا با شعار «ترویج وحدت و همبستگی از طریق گفتگو برای توسعه پایدار» اعلام کرد که عربستان خواستار آتش بس فوری و دائمی در غزه است.

بن فرحان همچنین بر اهمیت ایجاد گذرگاه‌های بشردوستانه امن جهت ورود کمک‌ها به نوار غزه و پایان دادن به رنج مردم فلسطین در این منطقه تاکید کرد.

چند روز قبل هم ریاض شاهد برگزاری نشست کمیته وزرای تعیین‌شده از سوی اجلاس مشترک عربی ـ اسلامی درباره نوار غزه بود. این نشست در ریاض با حضور نمایندگان قطر، مصر، اردن و ترکیه به‌همراه «حسین ابراهیم طه» دبیرکل سازمان همکاری اسلامی و همچنین «حسین الشیخ» دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین (ساف) برگزار شد.

وزارت امور خارجه عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای درباره این نشست اعلام کرد که در نشست کمیته وزرای تعیین‌شده در اجلاس عربی ـ اسلامی از جامعه بین‌المللی خواسته شد در واکنش به نقض قوانین بین‌المللی و قوانین حقوق‌بشری جهانی توسط اسرائیل و جنایت‌های جنگی آن در غزه و کرانه باختری اشغالی، تحریم‌های مؤثری علیه این رژیم از جمله توقف صادرات سلاح برای آن اعمال شود.

حاضران در این نشست همچنین بر لزوم فعال کردن سازوکارهای حقوقی بین‌المللی جهت محاکمه مسئولان اسرائیلی به‌خاطر جنایت‌های آنها علیه مردم فلسطین و همچنین بر ضرورت توقف تروریسم شهرک‌نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها و اتخاذ مواضع جدی و قاطع در برابر این جنایت‌ها تأکید کردند.

عربستان: جهان کشتار 33هزار انسان را در غزه نادیده گرفته استوزیر خارجه عربستان: تنها راه برای امنیت و ثبات در منطقه تشکیل کشور فلسطین است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد چابهار در مسیر ساخت نیروگاه خورشیدی
  • تاکید عربستان بر لزوم برقراری آتش‌بس فوری در غزه
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • امیرعبداللهیان: توقف جنگ در دستورکار سازمان همکاری قرار دارد
  • نشست هم‌اندیشی نمایندگان مجلس با هیات رییسه دانشگاه مازندران
  • امیرعبداللهیان، وزیر خارجه ایران: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تشکر معاون استاندار خوزستان از شرکت توسعه نیشکر برای کمک به کشاورزان منطقه
  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • منطقه آزاد چابهار برای توسعه روابط با سرمایه گذاران سریلانکا تفاهم‌نامه امضا کرد