Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  بداغی، معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان گفت: سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی استان در سه سال گذشته توانسته است به خوبی پاسخگوی نیاز مدارس مورد نظر در زمینه کتب درسی باشد.

 وی افزود: با تلاش همکاران و مدیران مدارس و دیگر عوامل اجرایی در سطح استان در سال تحصیلی 97-96حدود یک میلیون و 373  هزار جلد کتاب درسی برای دوره های مختلف تحصیلی در مدارس توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  معاون توسعه‌ مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان همدان اظهار داشت: حدود 6 هزار و پانصد جلد کتب درسی نو نگاشت پایه یازدهم ویژه معلمان به صورت رایگان در مدارس سراسر استان توزیع شده است.

محمد بداغی با بیان این که بر اساس آمار منطقه ای برای هر مدرسه یک جلد مجله رشد متناسب با پایه تحصیلی  ارسال شده است،  اضافه کرد: حدود 524 هزار حلقه لوح فشرده بین دانش آموزان ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم نظری و فنی و حرفه ای در اختیار مدارس قرارگرفته است.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی  و تلاش مسوولان توزیع کتب درسی، آموزش و پرورش استان در زمینه توزیع کتب درسی در سال تحصیلی 97- 96رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

انتهای پیام/ ش

همدان در توزیع کتاب درسی دوم شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان

سید رضا نظری گفت: این کار با هدف احصاء کمبود‌ها در مدارس و ایجاد ارتباط موثر بین والدین و معلمان در طول تابستان وقبل از آغاز سال تحصیلی جدید انجام می‌شود.

او همچنین از انتخاب دو معلم گلستانی در جمع معلمان نمونه کشور در سال ۱۴۰۳ خبر داد.

نظری افزود: نرگس سادات سجادی آموزگار استثنایی شهرستان آزادشهر و مرجان ارازیان مربی سلامت شهرستان مراوه تپه به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب و در جمع معلمان برگزیده کشوری قرار گرفتند.

او همچنین گفت: در هفته تجلیل از مقام معلم در تمامی مدارس از مقام این بزرگواران قدردانی خواهد شد و دهیاران و شهرداران نیز در این راستا برنامه‌هایی خواهند داشت.

مدیر کل آموزش و پرورش گلستان همچنین در این نشست خبری گفت: پارسال هر هفته یک مدرسه در استان افتتاح کردیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • انتخاب دو معلم نمونه کشوری از گلستان
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • جزئیات جدید نحوه ارزش‌یابی امتحانات کشوری «ریاضی» و «علوم» پایه ششم
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • ثبت سفارش کتاب درسی چگونه است؟
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شد