Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ کنفرانس سالانه کمیته امور عمومی آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به «آیپک» از ۴ تا ۶ مارس (۱۳ تا ۱۵ اسفند) در واشنگتن برگزار می‌شود.

پایگاه اینترنتی «آیپک» گزارش داد این کنفرانس ساعت ۷ امشب به وقت محلی (۳:۳۰ بامداد به وقت تهران) در روز شنبه آغاز می‌شود و برنامه‌های کنفرانس شرح داده خواهد شد، اما اولین جلسه عمومی کنفرانس سالانه آیپک رسما ساعت ۸:۳۰ بامداد روز یکشنبه به وقت محلی (۱۷ به وقت تهران) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نشست صبح روز شنبه موضوعاتی از جمله «دورنمای منطقه: خاورمیانه (غرب آسیا) در ۲۰۱۸» و «بازار‌های انرژی و آینده خاورمیانه» بررسی می‌شود.

کنفرانس آیپک با سخنرانی لیلیان پینکاس، رئیس آیپک آغاز و با اظهارات ران درمر، سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا، ادامه می‌یابد. گفتگویی با تونی بلر، نخست وزیر سابق انگلیس، نیز در ادامه انجام خواهد شد. مایک پنس ،معاون رئیس جمهور آمریکا، سخنران جلسه بعد از ظهر یکشنبه (به وقت محلی) آیپک خواهد بود. بر اساس برنامه‌ریزی ارائه شده، سخنرانی نتانیاهو در آیپک در جلسه صبح روز دوشنبه این کمیته به وقت آمریکا ایراد می‌شود. نیکی هیلی، سفیر آمریکا در سازمان ملل، و پال رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، از جمله سخنرانان مهم جلسه عصر دوشنبه ایپک خواهند بود.

در این کنفرانس تعدادی از نمایندگان و سناتورهای آمریکایی از جمله میچ مک کانل، رهبر اکثریت جمهوری خواهان در سنا، رابرت منندز، عضو بلندپایه کمیته روابط خارجی سنای آمریکا از حزب دموکرات، نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات‌ها در مجلس آمریکا، اد رویس، رئیس کمیته امور خارجه مجلس آمریکا، مارکو روبیو، سناتور جمهوری خواه از ایالت فلوریدا، چارز شومر، رهبر دموکرات‌ها در سنای آمریکا، و تعداد دیگری از نمایندگان و سناتور‌های آمریکایی سخنرانی می‌کنند.

نفتالی بنت وزیر آموزش، آوی گابی، رئیس حزب کار، تزاهی هانگبی، وزیر همکاری منطقه‌ای، تزیپی لیونی نماینده پارلمان از حزب اتحادیه صهیونیست، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر، و یووال اشتاینتز، وزیر زیرساخت‌های ملی رژیم صهیونیستی  از جمله سخنرانان این کنفرانس هستند.

انتهای پیام/

آغاز کنفرانس سالانه آیپک

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید

جواد شاکر آرانی گفت: نرخ تورم سالانه کل (مناطق شهری و روستایی) استان قم، در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۳۹.۱ درصد بوده است که نسبت به ماه قبل ۲.۴ درصد کاهش یافته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، عنوان کرد: این در حالی است که نرخ تورم کل کشور در فروردین ماه سال جاری ۳۸.۸ درصد بوده است و استان قم از نظر این شاخص در جایگاه ۲۰ بین استان‌ها قرار دارد؛ تورم سالانه قم در فروردین ماه پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسیده‌است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قم افزود: نرخ تورم نقطه‌ای کل استان قم نیز در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۲۸.۹ درصد برآورد شده‌است که نسبت به ماه قبل ۲.۸ درصد کاهش داشته‌است.

شاکر آرانی بیان کرد: نرخ تورم نقطه‌ای کشور در فروردین ماه سال جاری ۳۰.۹ درصد بوده‌است، نرخ تورم نقطه‌ای استان قم در فروردین ماه سال ۱۴۰۳، ۲ درصد پایین‌تر از متوسط کشور است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم،گفت: همچنین نرخ تورم ماهانه کل (مناطق شهری و روستایی) استان قم در فروردین ماه ۱۴۰۳، ۲.۸ درصد بوده‌است که نسبت به ماه قبل۰.۲ درصد افزایش داشته‌است، نرخ تورم ماهانه کشور در فروردین ماه ۲.۶ درصد بوده‌است و تورم ماهانه استان قم در فروردین ماه، در جایگاه ۱۹ بین استان‌ها قرار دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی قم، در توضیح نرخ تورم افزود: نرخ تورم به معنای کاهش قیمت‌ها نبوده بلکه صرفا به معنای کاهش سرعت رشد و افزایش قیمت‌هاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • وزارت خارجه آمریکا ایران را به نقض حقوق بشر متهم کرد
  • تورم سالانه قم پس از ۱۹ ماه به زیر ۴۰ درصد رسید
  • آمریکا و اوکراین مذاکره درباره توافق همکاری امنیتی را آغاز کردند
  • آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی»
  • تحولات اوکراین| کودکان در مدارس برای جنگیدن آماده می‌شوند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • آغاز توزیع کارت ورود به جلسه کنکور از فردا
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند
  • مصوبات جلسه علنی یکشنبه مجلس