Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@06:30:56 GMT

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۵۲۶۸

مراسم قرعه کشی پنج وزن دوم برگزار شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 61 کیلوگرم ایمان صادقی در دور نخست به مصاف گرچک همرایف از ترکمنستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم به مصاف برنده جی هون یون از کره جنوبی و شائوفنگ لیانگ از چین مسابقه می دهد. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 74 کیلوگرم که 12 نفر حضور دارند، مصطفی حسین خانی در دور اول با پراوین رانا از هند مبارزه می کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد به مصاف برنده بکزاد عبدالرحمن اف دارنده مدال برنز جهان، قهرمان بازی های آسیایی و آسیا از ازبکستان و وانگ از چین تایپه کشتی می گیرد.

در وزن 86 کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول در دور دوم به مصاف عظمت دولت بیکوف دارنده مدال نقره زیر 23 سال جهان و نقره آسیا از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی بر این حریف، در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی با برنده جاورایل شاپیف از ازبکستان و هدابردیف از ترکمنستان کشتی می گیرد. در این وزن 12 نفر حضور دارند.

در وزن 92 کیلوگرم که 10 نفر حضور دارند، محمد جواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف چانگ جائه سو از کره جنوبی می رود و در صورت پیروزی، با برنده سامور از هند و زوشن لین از چین مبارزه خواهد کرد.

در وزن 125 کیلوگرم امین طاهری در دور اول با قرعه استراحت روبروست و در دور دوم به مصاف برنده مراد رامانوف از قرقیزستان و الجامعی از عراق می رود و در صورت پیروزی در این دیدار، در دور سوم و در مرحله نیمه نهایی با برنده بلیف از ترکمنستان و داوید مودزمانشویلی از ازبکستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 13 نفر حضور دارند.

رقابت های اوزان فوق از ساعت 8 صبح فردا (به وقت ایران) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حسین زنجانیان و طا‌ها قابلی دو ملی پوش قزوینی در ترکیب تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان، در رقابت‌های آسیایی به مصاف حریفان می‌روند.

مقاومت قزوین امروز در لیگ دو فوتسال به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دو فوتسال کشور، تیم مقاومت قزوین امروز در بازی خارج از خانه به مصاف تیم مهداب هلیل جیرفت می‌رود.

این بازی امروز ساعت ۱۸ در شهر جیرفت برگزار می‌شود.

دو ورزشکار استان در رقابت‌های پاراشنا به مصاف حریفان می‌روند

ابوالفضل نصری جیرنده و اکبر کریمی دو ورزشکار استان در رقابت‌های پارا شنا قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به آب می‌زنند.

این رقابت‌ها از امروز تا ۱۴ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود.

مهرگان میزبان رقابت‌های آفرود آزاد 

این رقابت‌ها در کلاس‌های تا ۲۵۰۰ سی سی، ۲۵۰۰ تا ۳۵۰۰ سی سی، ۳۵۰۰ تا ۴۵۰۰ سی سی، استاندارد، آزاد و چهار چرخ با حضور رانندگان ایلام، کرمانشاه، زنجان، خراسان رضوی، البرز و قزوین در ابتدای شهر مهرگان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی
  • برپایی مراسم عزاداری و دسته روی در کربلای معلی
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • نگاهی به آخرین اخبار ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • همراه با چند خبر ورزشی سیزدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد