Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرگ دانشجوی دختر دانشگاه شوشتر خوابگاه دانشگاه هنر شوشتر را در بهت و حیرت برد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو  الهام شاکری دانشجوی 22 ساله این دانشگاه شب گذشته در خوابگاه از دنیا رفت.

بر اساس شنیده ها شایعه شده بود که این دانشجو خودکشی کرده است. اما به گفته کلاه کج رئیس این دانشکده، فرد فوت شده دارای سابقه بیماری بوده و به این دلیل دچار مرگ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوستان این دانشجو پس از اطمینان از اینکه وی مرده است دچار ترس شده و غش کردند.

شاکری دانشجوی دانشکده هنر دانشگاه چمران اهواز شاخه شوشتر بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل

تجمع اعتراضی شماری از طلاب و دانشجویان در پی وقوع جنایات جدید رژیم اشغالگر قدس در حرم بانوی کرامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شماری از مردم انقلابی قم به خصوص دانشجویان و طلاب در پی جنایات جدید رژیم منحوس اسراییل در غزه، برای دومین شب متوالی به منظور همدردی با مظلومان غزه و محکومیت جنایات ضد بشری صهیونیست ها در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع کردند.

تجمع جوانان انقلابی قم شامگاه دوشنبه در صحن امام رضا علیه السلام حرم مطهر کریمه اهل بیت علیهم السلام برگزار شد و دانشجویان با در دست داشتن دست نوشته هایی علیه رژیم اشغالگر قدس، ادامه جنایات های این غده سرطانی در سرزمین های فلسطین اشغالی به خصوص در نوار غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در حالی که پرچم های فلسطین، حزب الله لبنان و جمهوری اسلامی ایران را در دست داشتند، فریاد های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند و سکوت سران کشورهای اروپایی و همچنین سران برخی از کشورهای اسلامی را در بی توجهی به نسل کشی در غزه را محکوم کردند.

«راه نجات غزه وحدت مسلمین است»، «شریان های اقتصادی اسراییل باید قطع شود»، «آمریکا مغز متفکر تروریسم است»، «برای آنکه انسانیت زنده بماند شریک جرم نباشیم»، «اجرک الله یا صاحب الزمان (عج)» از جمله دست نوشته های جوانان دانشجو و طلبه در اجتماع اعتراضی علیه اسراییل کودک کش بود.

شب گذشته نیز تعدادی از مردم ولایتمدار و انقلابی شهر مقدس قم در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تجمع اعتراضی برپا کرده بودند.

دیگر خبرها

  • آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی
  • لزوم تقویت بنیان‌های فکری و معنوی دانشجویان و اساتید
  • دانشکده داروسازی در کردستان در حال مقدمات تاسیس است
  • دانشجوی کانادایی حامی فلسطین راهی بیمارستان شد
  • اردوی جهادی نوروزی با بیش از ۹۰ دانشجو + تصاویر
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • تجمع جوانان دانشجو و طلبه قم در محکومیت جنایات اسرائیل
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • پذیرش دانشجوی داروسازی در کردستان + فیلم