Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسانی که می‌خواهند خرید مطمئن و آسوده داشته باشند، کارخانه فرش کاشان با بیشترین تجربه کاری در تولید فرش این اطمینان را به خریداران گرامی می‌دهد که با خیال راحت فرش مورد نظر خود را تهیه کنند.

به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، کارخانه فرش کاشان دغدغه دیگر خریداران را که قیمت فرش  را هم با راه اندازی فروشگاه فرش کوروش و سایت و اپلیکیشن فرش کوروش برطرف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کارخانه فرش کاشان جهت رفاه مشتریان عزیز اقدام به راه اندازی فروشگاهی در شرق تهران (منطقه تهرانپارس خ. ۱۹۶ شرقی) و راه اندازی سایت فرش کاشان و اپلیکیشن فرش کوروش کرده است، که خریداران فرش ماشینی در تهران و حومه تهران میتوانند با مراجعه به نمایشگاه کارخانه در تهران و به قیمت تولید تهیه کنند؛ و برای شهر‌های دیگر که امکان خرید حضوری را در تهران نداردند میتوانند با مراجعه به سایت فرش کوروش و یا تماس با مشاوران کارخانه ۰۲۱۷۷۳۲۰۰۳۱ به صورت غیر حضوری خرید خود را با حداقل بیعانه ثبت کنند و در شهر خود فرش مورد نظر را تحویل بگیرند.

امروزه خرید اینترنتی کالا، یکی از مرسوم‌ترین و ساده‌ترین شیوه‌هاست که از طریق آن میتوان محصول خود را انتخاب کرد. فرش کوروش بهترین سایت فروش اینترنتی فرش در کشور است؛ اما دلیل‌مان برای این ادعا چیست؟ در فرش کوروش اطلاعات مفصلی درباره‌ی محصولات وجود دارد که با مطالعه‌ی این اطلاعات، کاربر انتخاب راحت‌تر و آگاهانه‌تری خواهد داشت. مشاهده‌ی عکس‌ها و نقشه‌های فرش تراکم و شانه عوامل دیگری هستند که دانسته‌های کاربر را برای انتخاب فرش ماشینی افزایش می‌دهند. مزیت دیگر فرش کوروش انتخاب محصولات در نمایشگاه تهران در محیط وسیع است.. و در نهایت باید به پشتیبانی ۲۴ ساعته‌ی فرش کوروش از کاربران اشاره کرد.

کارخانه فرش کاشان امکان بافت فرش سجاده‌ای هم برای مساجد و نمازخانه‌ها را دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم برای خریداران طلا

 

​به گزارش پارس نیوز به نقل از به نقل از سایت طلا، نادر بذرافشان اظهارداشت: این حق مشتری است که جواز کسب واحد طلافروشی را ببیند تا نسبت به خرید اطمینان حاصل کند.​

وی افزود: واحدی که جواز دارد، دارای هویت صنفی است و اطلاعات آن قابل رصد و پیگیری است.​

رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران با بیان اینکه مردم نسبت به خرید طلا به صورت حضوری مراجعه کنند، گفت: طلا جزو فلزات گرانبهاست و خریداران باید از صحت اعتبار و جواز واحد فروشنده طلا مطمئن باشند.

وی اضافه کرد: همچنین خریداران سکه را فقط از سکه فروشی ها خریداری کنند و نسبت به کارت وکیوم شده واحد صنفی وهولوگرام دقت کنند.

بذرافشان عنوان کرد: مشتریان برای خرید طلاهای بالاتر از یک گرم می توانند درخواست فاکتور رسمی کنند و فروشنده باید تقدیم کند.

دیگر خبرها

  • میوه های ارزان و با کیفیت را از این مراکز بخرید | قیمت پرتقال، سیب زرد و قرمز، نارنگی، موز و کیوی را ببینید
  • توصیه مهم برای خریداران طلا
  • راز تولید فرش در کارخانه فرش یلدای کویر کاشان از نخ تا فرش
  • خرید آنلاین بیش از 200 هزار کتاب در سایت بوکلند
  • نکات اساسی در خرید دستگاه تصفیه آب صنعتی؛ راهنمایی برای انتخاب بهترین تجهیزات
  • طلای مجازی نخرید
  • مبلمان اداری و مزایای خرید آن
  • خرید رپورتاژ آگهی ارزان قیمت و با کیفیت بالا
  • مشاهیر بهترین گالری خرید انگشتر فیروزه با ضمانت اصالت
  • بهترین مرکز چاپ پرچم کجاست؟