Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برگزیدگان قرآنی دادگستری استان فارس موفق به کسب عنوان دوم پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم قوه قضائیه شدند. به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان فارس کاروان قرآنی دادگستری استان متشکل از ۱۴ نفر از برترین‌های مرحله منطقه‌ای این مسابقات بود پس از رقابت‌های نهایی که طی دو روز به میزبانی تهران برگزار شد با کسب ۳ عنوان اول و ۲ عنوان دومی و دو مقام سومی به استان فارس بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در مرحله نهایی این مسابقات پس از انجام مسابقات مریم حریری، در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم، علیرضا میرزاخانی در رشته ده جزء قرآن کریم در رده سنی زیر ۱۶ سال و علیرضا هوشمند سروستانی در رشته اذان رده سنی زیر ۱۶ سال رتبه اول این دوره از مسابقات را کسب کردند.

همچنین سیده لیلا موسوی در حفظ کل قرآن کریم و محمد جواد نصیری در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم نیز حائز رتبه دوم این مسابقات شدند.

در رشته تفسیرو مفاهیم لیلا شکیبا وحفظ ۵ جزء قرآن کریم نیز الهام سامانی مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

همچنین در این دوره از مسابقات آقای بهزاد بختیاری بهادر در رشته تفسیر و مفاهیم و زهرا شریفی در رشته حفظ موضوعی قرآن کریم به ترتیب رتبه چهارم و پنجم این دوره از مسابقات را کسب کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی

در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی دونده مطرح و خوش نام و‌نشان کشورمان موفق شد،با قرار گرفتن در جایگاه دوم رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

بر همین اساس طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ثانیه باد(۱.۱-)پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

لازم به ذکر است ،در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حد نصاب۲۳.۵۱ثانیه پس از مریم طوسی در جایگاه سوم قرار گرفت.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • مروری بر اقدامات جهاد دانشگاهی در نمایشگاه قرآن کریم
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان
  • هجدهمین دوره مسابقات قرآنی «سفیر مهربانی» برگزار می‌شود
  • کسب رتبه دوم کشوری در تامین مسکن از دستاورهای حوزه اقتصادی قم
  • برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در روستای الیف + تصاویر
  • ۲۹‌امین دوره مراسم تجلیل از خامان قرآن کریم برگزار می‌شود
  • کسب ۴۰ مدال ملی و بین‌المللی کشتی گیران لرستان در سال ۱۴۰۲
  • هیئت کشتی لرستان سال گذشته ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • استان گلستان ، رتبه های برتر کشوری در ساخت مسکن روستایی را کسب کرده است