Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@13:34:27 GMT

تصادف مرگبار خودروی سرویس معلمان در مسیر قروه - دلبران

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۵۸۷۴

تصادف مرگبار خودروی سرویس معلمان در مسیر قروه - دلبران

حوادث رکنا: سانحه تصادف خودروی سرویس معلمان با یک خودروی پراید در مسیر قروهدلبران 2 کشته و 7 مجروح بر جای گذاشت.

سرهنگ عیسی گوهری رئیس پلیس Police راه های استان کردستان گفت: صبح امروز شنبه(12 اسفند) ساعت 7 و 35 دقیقه خودروی پراید حامل معلمان شاغل در مدارس دلبران بایک دستگاه پراید در مسیر قروهدلبران برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه براثر این حادثه Incident یکی از معلمان در در دم جان باخت و یکی دیگراز معلمان نیز براثر جراحات شدید ساعاتی پیش در بیمارستان شهید بهشتی قروه فوت شد.

سرهنگ گوهری در ادامه گفت: این حادثه 7 مجروح نیز برجای گذاشت که از این تعداد 2 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و5 نفر هم جهت مداوا به بیمارستان شهید بهشتی قروه انتقال داده شدند.

رئیس پلیس راه کردستان علت این حادثه را بی احتیاطی و انحراف به چپ از جانب راننده سواری که از سمت شهر دلبران به سمت قروه در حال حرکت بود، اعلام کرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: ساعت ۰۶:۰۶ صبح امروز یک مورد حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق بزرگراه رستگاری مقدم نرسیده به بزرگراه امام علی اعلام می‌شودکه ایستگاه شماره ۷۹ به محل حادثه اعزام می‌شود که ۳ دقیقه همکاران می‌رسند.

وی افزود: یک دستگاه خودرو پرشیا با یک سرنشین به عقب یک دستگاه تریلر برخورد کرده و سرنشین در خودرو محبوس شده، آتش نشانان بخشی از خودرو برش و راننده را خارج کردند که متأسفانه با تأیید اورژانس به دلیل آسیب‌های زیاد جان خودش را از دست داده بود و این عملیات ۰۶:۴۳ دقیقه به پایان رسید.

ملکی گفت: تقاضا دارم که رانندگانی که شب رانندگی می‌کنند و تا دیگر صبح خسته می‌شوند ریسک نکنند و چند دقیقه استراحت و بعد به مسیر ادامه دهند.

کد خبر 6064138

دیگر خبرها

  • اعلام جزئیات حادثه مرگبار تصادف جاده جندق - معلمان
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس؛ ۹ نفر جان باختند
  • برخورد یک دستگاه خودرو پرشیا با تریلر تصادف مرگبار را رقم زد
  • افزایش شمار کشته شدگان تصادف جاده جندق معلمان به ۹ نفر
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۹ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار سوناتا با پژوپارس/۶ نفر جان باختند
  • تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان / 6 نفر جان باختند
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • تصادف مرگبار در بزرگراه همت
  • تغییر مسیر اچ‌سی‌کراس راننده پراید را به کام مرگ کشاند