Web Analytics Made Easy - Statcounter

زارع کمالی مربی تیم دو ومیدانی تیم  دانشگاه یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ گفت:تیم دوومیدانی دانشگاه یزد در مسابقات منطقه شش کشوربا کسب 10 مدال طلا، 4 نقره و 5 برنز قهرمان شد.

زارع کمالی افزود:تیم دانشگاه یزد با کسب امتیاز 123 قهرمان شد ، دانشگاه اصفهان با امتیاز 101 نائب قهرمان و تیم صنعتی اصفهان با امتیاز 56 بر سکوی سوم این رقابت ها ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در این مسابقات51 دانشجوی دوومیدانی کار شرکت کردند که نفرات قهرمان به همراه تیم دانشگاه یزد به عنوان تیم قهرمان منطقه در مسابقات دوومیدانی المپیاد ورزشی دانشجویان سراسر کشور در تابستان سال آینده حضور خواهند یافت.

مسابقات دوومیدانی منطقه شش کشور با حضور شش تیم دانشگاه اصفهان ، شهرکرد، کاشان ،صنعتی اصفهان، دانشگاه اردکان وتیم دانشگاه یزد روز پنجشنبه 10 وجمعه 11 اسفند ماه در پیست دوومیدانی شهید نصیری یزد برگزار شد.

انتهای پیام/ ی

قهرمانی  تیم دوومیدانی دانشگاه یزد در مسابقات منطقه شش کشور

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۵۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کوثر یاسوج گفت: در این اردو ۱۹ دانشجو از این دانشگاه، برنامه‌های مختلف در روستای درغک اجرا کردند.
سیده زهرا پیراهش افزود: کاشت درخت و برگزاری کلاس‌های درسی، آموزش کامپیوتر، سفالگری، زبان انگلیسی، طراحی و نقاشی و همچنین فعالیت‌های ورزشی بین دانش‌آموزان از جمله این برنامه‌ها بود.
روستای درغک با جمعیتی بالغ بر ۱۳۰۰ نفر بزرگترین روستای بخش دیشموک محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • بسکتبال ۳ نفره جام آسیا؛ درخشش بانوان در گام دوم
  • نایب قهرمانی مریم طوسی در دوومیدانی آفریقای جنوبی
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک دیشموک
  • اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه کوثر یاسوج در روستای درغک
  • رقابت ستاره ها و بزرگان پیاده روی کشور در همدان 
  • در شب درخشش لوکا مودریچ؛ کرواسی قهرمان تورنمنت چهارجانبه مصر شد
  • قهرمان المپیک آسیب دید و اردوی تیم ملی را ترک کرد
  • توقف عربستان در دوشنبه/ صعود ازبکستان با درخشش ستاره‌های پرسپولیس و استقلال
  • تامین خوابگاه یکی از شروط صدور مجوز برای جذب دانشجوی بین‌الملل + فیلم