Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري اريا- قربانعلي ولي زاده معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بابل و با حضور دکتر علي نجفي،نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي،حجت الاسلام شيخي،امام جمعه لاله آباد و دکتر قاسم پيشه،مديرکل اقتصاد و دارائي مازندران در سالن جلسات فرمانداري بابل برگزار شد.

 به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابل ، ولي زاده، معاون استانداروفرماندار ويژه شهرستان بابل،يازدهمين جلسه شوراي اداري اين شهرستان در سال96 به رياست ولي زاده، معائن استاندار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ويژه شهرستان بابل ضمن تقدير از زحمات، خدمات و تلاش‌هاي بي‌شائبه مديران دستگاه‌هاي اجرايي در آماده کردن و بهره‌برداري از پروژه‌هاي مهم و عمده شهرستان در ايام الله دهه فجر و همچنين تشکر از برگزار کنندگان اجتماع بزرگ رزمندگان شهرستان بابل با حضور سردار غيب پرور، فرماندهي محترم بسيج مستضعفين کشور و حضور پرشور رزمندگان دراين مراسم، افتتاح اولين نمايشگاه علمي و تخصصي برنج استان مازندران در شهرستان بابل  و  همچنين برگزاري پنجمين جشنواره ملي گل و گياه در اين شهرستان که با استقبال خوب و چشمگير هم استانيهاي عزيز به ويژه شهروندان فهيم بابلي همراه بود را از رويکردهاي مهم در شهرستان بزرگ بابل دانست و برگزاري چنين نمايشگاههائي را  در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي و حمايت از توليدکنندگان  و مصرف کنندگان عنوان کرد.

ايشان ضمن اشاره به هفته درختکاري در اسفند ماه اعلام کرد:با توجه به تاکيد استاندار محترم مازندران بر کاشت درختان و با توجه به شرايط اقليمي مناسب براي  اين کار، روساي ادارات بايد به اين موضوع توجه و عنايت ويژه اي داشته باشند.

وي همچنين در خصوص اعزام کاروان راهيان نور اعلام کرد: از 16 اسفند در بابل اولين اعزام را خواهيم داشت.

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان بابل در ادامه تاکيد کرد: با توجه به نزديک شدن به ايام نوروز، دستگاههاي خدمات‌رسان برنامه‌ها و آمادگي لازم را براي ميزباني مسافران عزيز داشته باشند.

نماينده عالي دولت در شهرستان بابل همچنين ابراز داشت: مسئولين ادارات بايد موضوع سرمايه‌گذار و حمايت از اين قشر را در دستور کار خود قرار داده زيرا بخش خصوصي و سرمايه گذاران بار قابل توجهي از اقتصاد جامعه را به دوش مي کشند؛بنابراين ما بايد در جذب و حفظ سرمايه‌گذار تلاش مضاعفي داشته باشيم.

وي در خصوص ضرورت تکريم ارباب‌رجوع و برخورد مناسب با مردم تاکيد فراواني کرد و عنوان نمود: مردم ولي‌نعمتان اين نظام هستند؛ لذا خداي ناکرده برخورد نامناسب موجب بدبيني مردم نسبت به نظام خواهد شد.

اين مقام مسئول در پايان با اشاره به اهميت نقش خبرنگاران، ابراز داشت: اصحاب رسانه در انسجام، وحدت، رشد و توسعه شهرستان انصافا مي‌توانند نقش مهمي داشته باشند؛ اينجانب از حضور و فعاليت خبرنگاران اين شهرستان در تمامي مناسبتها و مجالس و جلسات تقدير مي‌کنم.

در ادامه دکتر علي نجفي، نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به 7 اسفند و حماسه حضور مردم در پاي صندوقهاي راي گفت: ما بعنوان نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي تمام سعي و تلاش خويش را بکار مي بنديم تا خواسته هاي به حق مردم عزيز را محقق نمائيم.

وي با اشاره به اهميت بخش سرمايه‌گذاري و حمايت از کسب و کار و توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي اعلام کرد: ما در مجلس به صورت جدي و عملي از جذب سرمايه گذاري و توسعه فعاليت‌هاي اقتصادي و تجاري بخش خصوصي و همه روش‌هايي که بتواند به توسعه کسب و کار و رونق توليد و اشتغال شهرستان بزرگ بابل منجر گردد، حمايت کرده و خواهيم کرد .

دکتر نجفي افزود:در همين راستا تا کنون بيش از 230 ميليارد تومان سرمايه از بخش دولتي و خصوصي براي شهرستان بابل جذب کرديم که شايد بخشي از مشکلات شهرستان بابل را رفع کند.

نماينده مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي  در ادامه اعلام کرد: اقتصاد مقاومتي که از راهبرهاي اصلي اسناد بالادستي و از تاکيدات  مقام معظم رهبري بوده، دو شاخص مهم دارد: درون‌زا و برون‌نگر؛ بنابراين ما همين‌طور که داريم از ظرفيت‌هاي شهرستان استفاده مي‌کنيم، بايد نگاهي به بيرون هم داشته باشيم.

اين مقام مسئول اظهار اميدوراي کرد: با تلاشي که در جهت رشد و تعالي شهرستان صورت مي گيرد، انشاالله بارفروش سابق را با فناوري‌هاي جديد و پيشرفته در اين شهرستان خواهيم داشت.

 

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جلسه شورای اسلامی شهر اهواز به دلیل غیبت برخی از اعضا در جلسه و به حد نصاب نرسیدن، با دستور سیدمحمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز لغو شد.

این جلسه که بنا بود از ساعت ۹ صبح امروز با دستور کار "برکناری شهردار اهواز " برای سیزدهمین بار برگزار شود پس از ۴۰ دقیقه انتظار برای حضور اعضا، لغو و به زمان دیگری موکول شد.

حجت الله زارع زاده، عادل شیشه گری، محمدحسین ملازمانی، علی مدد هاشم پور، حمید دغاغله و سیاوش محمودی ۶ عضو غایب در جلسه بودند.

همچنین در این جلسه سیدمحمدعلی پورموسوی، محمدمهدی مطیعی، سیدناصر مهداوی، عبدالزهرا سنواتی، محمدجواد رضوی، یونس اسفندیاری‌نژاد و غلامرضا شانه‌سازان حضور داشتند.

۱۲ جلسه قبلی شورا که قرار بود با همین موضوع برگزار شود به دلیل حضور نداشتن برخی از اعضا تشکیل نشد؛ این جلسه برخلاف جلسات قبل فقط با حضور خبرنگاران برگزار شد.

محمدعلی پورموسوی رییس شورای شهر اهواز گفت: این جلسه نیز مانند جلسات گذشته به حد نصاب نرسید در حالی که به دوستان اعلام شده بود به دلیل رسیدگی به برخی از لوایح شهرداری در جلسه حاضر شوند.

وی افزود: ما به دنبال رفع مسائل و مشکلات شهر هستیم، اما دوستان این بار نیز حضور نیافتند و ختم جلسه امروز را اعلام می‌کنم.

دیگر خبرها

  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • نهضت ملی مسکن از برنامه‌های شاخص راه و شهرسازی خلیل آباد است
  • مدیران آذربایجان غربی اهتمام ویژه‌ای به جذب سرمایه‌گذار دارند
  • وزیر صمت: در مورد قیمت پژو پارس، شورای رقابت مسؤول است
  • دستور از اتاق رئیس: پاداش تاریخی برای بلیت پاریس
  • هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در همدان انجام می‌شود
  • سنگ اندازی‌ها باعث فرار سرمایه‌گذار از همدان می‌شود