Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:14:49 GMT

راه اندازی طرح "پلیس امدادگر" در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۶۲۵۶

راه اندازی طرح 'پلیس امدادگر' در کرمانشاه

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ زینب محمدی سرپرست مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه گفت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه بین مرکز علمی کاربردی هلال احمر کرمانشاه و پلیس راهنمایی و رانندگی استان، به تمام نیرو‌های پلیس راهور آموزش امداد و کمک‌های اولیه ارائه خواهد شد.
وی با بیان اینکه در مواقع حوادث رانندگی پلیس از اولین نیرو‌هایی است که به صحنه وارد می‌شود، افزود: در این راستا آموزش کمک‌های اولیه و امدادی به این نیرو‌ها ضروری به نظر می‌رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته این مسئول ارائه آموزش به نیرو‌های پلیس شرکت کننده در طرح نوروزی ۹۷ پیش از پایان سال شروع می‌شود.   انتهای پیام/پ اجرای طرح پلیس امداد گر در کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ ایستگاه سلامت نوروزی در خراسان شمالی راه اندازی شد

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از راه اندازی شش ایستگاه سلامت نوروزی در استان خبر داد.

دکتر جواد شاهین فر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: در ایام نوروز، تمام متخصصان در بیمارستان‌ها و کادر سلامت در اورژانس‌، مراکز جامع سلامت، داروخانه های شبانه روزی و تیم‌های نظارت و بازرسی بهداشت آماده ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی هستند.

وی با بیان اینکه همانند گذشته، خدمات بخش سلامت تعطیل نیست، افزود: کمیته سلامت نوروزی در دانشگاه تشکیل شده است و به صورت شبانه روزی خدمات رسانی و مسائل و مشکلات احتمالی رصد می شوند تا مردم و مسافران از بهترین خدمات در این روزها بهره مند شوند.

دکتر شاهین فر با تاکید براینکه تمامی بیمارستان‌ ها، اورژانس‌ ها، تعدادی از مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی و پایگاه بهداشتی، داروخانه ها به صورت ویژه فعال هستند، عنوان کرد: ۶۰ پایگاه خدمات جامع سلامت و پایگاه بهداشتی، ۵۶ داروخانه، ۷ کلینیک تخصصی دولتی، ۹ بیمارستان با حضور تیم های کامل بهداشت و درمان آماده ارائه خدمات بهداشتی و درمانی هستند و نحوه ارائه خدمات مرتباً رصد می شوند.

 وی ادامه داد: پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان ها و کلینیک های تخصصی بیمارستانی به طور ویژه حضور دارند و خدمات اورژانسی را به بیماران، مسافران و مراجعان ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تمامی بخش های بستری در بیمارستان ها در این ایام فعال هستند، اذعان کرد: بیماران خاص و دیالیزی نیز در مراکز مشخص شده می توانند خدمات درمانی را دریافت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از آمادگی کامل اورژانس پیش بیمارستانی نیز خبر داد و گفت: ۶ ایستگاه سلامت نوروزی در جاده های استان راه اندازی شده‌اند و علاوه بر آن ها ۵۰ پایگاه اورژانس نیز ارائه خدمت می کنند.

دکتر شاهین فر از آمادگی کامل و ۲۴ ساعته ۶ ایستگاه سلامت نوروزی با حضور کارشناسان فوریت های پزشکی خبر داد و خاطرنشان کرد: در طرح سلامت نوروزی ۳۵۰ نفر پرسنل اورژانس دانشگاه در آماده باش هستند.

وی افزود: علاوه بر پایگاه‌ های موجود، امکاناتی از جمله آمبولانس ها، اتوبوس آمبولانس ‌ها و موتور آمبولانس در اماکن پرتردد در ایام نوروز فعال خواهند بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت تامین سلامت مردم در روزهای نوروز، تصریح کرد: در طرح سلامت نوروزی، ایمنی مواد غذایی و پیشگیری از بیماری های منتقله از آب و غذا نیز توسط تیم ها و ارزیابان بهداشت محیط رصد و نظارت می شود.

وی با بیان اینکه فعالیت نظارتی تیم‌های بهداشت محیط از ۱۵ اسفند امسال آغاز و تا ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: اقداماتی از جمله نظارت مواد غذایی، ایمنی آب، بهداشت فردی و عمومی، بهداشت ساختمان، ابزار و تجهیزات و کنترل استعمال دخانیات به ویژه در اماکن عمومی، کنترل حشرات و ناقلان بیماری، با حضور و ۲۴ تیم سیار او ۱۱۴ بازرس بهداشت محیط در بازه زمانی مذکور، انجام خواهد شد.

دکتر شاهین فر افزود: نظارت بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی، مراکز بین راهی، رستوران ‌ها، میادین میوه و تره ‌بار، فروشگاه ‌های زنجیره‌ ای، قنادی‌ ها، کارگاه تولید شیرینی، مجتمع‌ های خدمات رفاهی بین راهی، مراکز تهیه و طبخ شیرینی سنتی، مراکز ارائه افطاری و سحری و وسایل حمل و نقل مواد غذایی از جمله مواردی هستند که توسط بازرسان ما رصد و پایش می شوند.

وی یادآوری کرد: نظارت بر اماکن عمومی به ویژه اماکن بین راهی، مهمانسراها، هتل‌ ها، اقامتگاه ها، تفرجگاه‌ ها، جایگاه‌های سوخت، پاساژها و کلیه مراکز تجمعی، پایانه‌ها، فرودگاه‌ ها و ایستگاه‌ های حمل و نقل عمومی نیز در این ایام انجام خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: بازرسی از سامانه های تأمین آب آشامیدنی، ارزیابی ریسک آنها، انجام کنترل کیفی،  کلرسنجی و نمونه برداری نیز در این ایام به طور ویژه انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی زمینه ارائه بهترین خدمات در ایام نوروز را مهیا کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درخواست نیجر از آمریکا برای ارائه یک جدول زمانی برای خروج نیرو‌های خود از منطقه آگادز
  • را‌ه‌اندازی پویش شاعرانه بهار در بهار
  • راه‌اندازی پویش شاعرانه «بهار در بهار»
  • ۵۰۰ امدادگر هلال احمر اردبیل آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند
  • ۶ ایستگاه سلامت نوروزی در خراسان شمالی راه اندازی شد
  • ۵۰۰ امدادگر آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه دراستان سمنان
  • هدف‌گذاری برای راه‌اندازی خط تولید ۳ محصول فناورانه در سال آینده
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین راه‌اندازی می‌شود+ فیلم
  • نخستین کتابخانه سیار سبز کشور در قزوین راه‌اندازی می‌شود