Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: کرسی ترویجی تحقق صلح پایدار جهانی از دیدگاه رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت ‌‌الله خامنه‌ای ۱۴ اسفند به میزبانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

به گزارش گروه اندیشه خبرگزاری شبستان به نقل از پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:‌ کرسی علمی ـ ترویجی «تحقق صلح پایدار جهانی از دیدگاه رهبر جمهوری اسلامی ایران آیت ‌‌الله خامنه‌ای»، دوشنبه، ۱۴ اسفند در قم برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نشست از سوی پژوهشکده نظام‌های اسلامی با حضور استادان و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می شود. در این کرسی  حجت‌الاسلام دکتر محمد ملک‌زاده به عنوان ارائه دهنده و حجت‌الاسلام محمدحسین پورامینی و ابوالحسن حسنی نیز به عنوان ناقد حضور دارند.

 

همچنین، دبیر علمی این کرسی علمی – ترویجی، بر عهده حجت‌الاسلام دکتر سیدکاظم سیدباقری است.

 

گفتنی است، این کرسی چهاردهم اسفند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن فرهنگ پژوهشگاه به نشانی قم،‌بلوار ۱۵خرداد،‌ کوی شهید میثمی برگزار می شود.

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • تداوم فرهنگی ایران از دیدگاه اسلامی ندوشن
  • ببینید | رهبر انقلاب: هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • جایزه داستان و بازآفرینی در ۲ بخش رقابتی و ترویجی برگزار می‌شود
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • حفظ ثبات و امنیت پایدار ، لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • لزوم حفظ ثبات و امنیت پایدار به‌عنوان لازمه تحقق اهداف اقتصادی
  • بررسی اندیشه تمدنی امام رضا(ع) در استانبول