Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، اکرمی با اعلام اینکه این مسابقات در تاریخ ۱۰ و ۱۱ اسفندماه ۹۶ به میزبانی استان البرز  و در سالن ۲۵۰۰ نفری مجموعه ورزشی انقلاب کرج برگزار شد گفت: در مجموع مدالی تیم ایران الف (شهرداری شهریار) بر سکوی قهرمانی ایستاد، تیم ملی عراق دوم شد و تیم ایران ب (البرز)   در جایگاه سوم قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی تصریح کرد: تیمهای فارس، سمنان، قم، آذربایجان شرقی، مازندران، افغانستان به ترتیب مقامهای چهارم تا نهم را به خود اختصاص دادند.

وی از آغاز رقابت بخش مردان از صبح امروز شنبه خبرداد و گفت: این مسابقات به مدت ۲ روز و با حضور تیم های داخلی وخارجی  برگزار می شود.

رییس هیئت کاراته استان البرز ادامه داد: در حاشیه برگزاری این مسابقات کمپ تمرین مشترک تیمهای ایران، عراق، آذربایجان، سلیمانیه عراق، ارمنستان و افغانستان در بخش آقایان در مجموعه ورزشی انقلاب کرج  درحال برگزاری است.

اکرمی با بیان اینکه در سال جاری این هیئت توانسته فعالیت های چشمگیری را در میزبانی از مسابقات بین المللی داشته باشد گفت: انعقاد تفاهم نامه همکاری با کشورهای همسایه و برگزاری اردوهای مشترک از جمله این اقدامات بوده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، در این دوره از رقابت‌ها که با حضور ۷کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان برگزار شد  خانم فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود نائب قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در این مسابقات  سه ورزشکار از شهرستان خوشاب  حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • دلیل درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان مشخص شد+سند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۵ اردیبهشت
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان