Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@11:22:08 GMT

فیلمبرداری «روسی» به پایان رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۶۸۸۹

فیلمبرداری «روسی» به پایان رسید

خبرگزاری شبستان: ساخت فیلم سینمایی «روسی» به کارگردانی امیرحسین ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی به سکانس پایانی رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مشاور رسانه ای فیلم، «روسی» اثری پر بازیگر و پر لوکیشن بود و عوامل سازنده این فیلم در لوکیشن هایی واقع در لاهیجان، تهران، ساوه، قم، شهر ری، دیلمان، گرمسار، فومن، بندر کیاشهر، ورامین، جاجرود و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. طی دو ماه فیلمبرداری آن را به پایان رساندند.

«روسی» چهارمین فیلم سینمایی امیر حسین ثقفی پس از « مرگ کسب و کار من است»، «همه چیز برای فروش» و «مردی که اسب شد» در مقام کارگردان است.

فیلمنامه «روسی» نوشته امیر حسین ثقفی  و در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

امیر آقایی، طناز طباطبایی، صابر ابر ، کامران تفتی، محمود نظرعلیان، حسین مسلمی، بهمن صادق حسنی و میلاد کی مرام با حضور سپیده گلچین بازیگران اصلی این فیلم هستند.

شایان ذکراست تدوین و مراحل فنی « روسی» بزودی آغاز می شود.

عوامل و دست اندرکاران «روسی» عبارتند از:

 نویسنده و کارگردان: امیر حسین ثقفی،  شراره سروش(طراح صحنه و لباس)محسن دارسنج(طراح گریم)، هادی اکبر خواه (مدیر تولید)، هادی افشار(هادی افشار) ، امین جعفری(مدیر فیلمبرداری)، کاوه قاسم زاده(برنامه ریز)،  فاطمه ثقفی ( دستیار اول کارگردان و منشی صحنه) مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، عکاس: صبا سیه پوش،مجری طرح و  تهیه کننده: علی اکبر ثقفی.

پایان پیام/425

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نونزدهمین مراسم «شب کارگردان» برگزار شد/ آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • مقبره مسلم ابن عقیل و مختار ثقفی در مسجد کوفه
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد