Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سیدمسعود جزایری سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به صحبت‌های مقامات آمریکا و بعضی کشورهای اروپایی اظهار داشت: آنچه آمریکائی‌ها از سر استیصال در خصوص محدودسازی توان موشکی جمهوری اسلامی ایران می‌گویند، آرزوهای دست نیافتنی آمریکائی‌ها و ناشی از ناکامی‌ها و شکست‌های منطقه‌ای آنها به حساب می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه قرار بود ارتقاء توان دفاعی کشورمان تحت تأثیر برخی مذاکرات و مراودات سیاسی و دیپلماسی واقع شود، امروز در وضعیتی نبودیم که تا این حد آمریکا در برابر ایران در موضع ضعف قرار گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه تأکید کرد: شرط مذاکره درباره موشک‌های ایران، نابودی سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های برد بلند آمریکا و اروپاست.

وی افزود: شکست‌های آمریکا زمانی در منطقه فروکش خواهد کرد که شیطان بزرگ از حضور در غرب آسیا خداحافظی کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در بخش دیگری از سخنانش در مورد رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل گفت: از نظر جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل به عنوان غاصب سرزمین فلسطین و قدس شریف، نامشروع و غیرقانونی است که دوران اضمحلال و نابودی را طی می‌کند و در همه عرصه‌ها از جمله ورزشی، این اصل غیر قابل تغییر وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۶۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از حمله پهپادی و موشکی به یک کشتی اسرائیلی در خلیج عدن و همچنین حملات موشکی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن خبر داد که کشتی اسرائیلی «MSC Darwin» در خلیج عدن با تعدادی موشک و پهپاد مورد هدف ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته وبگاه شبکه المسیره، یحیی سریع همچنین گفت که یگان موشکی ارتش یمن تعدادی موشک بالستیک و کروز به سمت اهداف رژیم اشغالگر اسرائیل در بندر ایلات (ام الرشراش) واقع در جنوب فلسطین اشغالی شلیک کرده است.

او گفت که نیروهای مسلح یمن با ممانعت از کشتیرانی اسرائیل یا کشتی‌هایی که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند به حمایت از مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

یحیی سریع تأکید کرد که عملیات نیروهای مسلح یمن جز با توقف تجاوزات رژیم اشغالگر و محاصره غزه متوقف نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • پهپاد آمریکا و نفتکش انگلیس هدف قرار گرفت
  • مقام ارشد حماس: اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم
  • مقام ارشد حماس : اگر کشور فلسطین تشکیل شود سلاح‌ها را زمین می‌گذاریم و به یک حزب سیاسی تبدیل خواهیم شد
  • حمله پهپادی و موشکی ارتش یمن به یک کشتی اسرائیلی
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای