Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران در پیامی با قدردانی از استقبال مردم استان هرمزگان در سومین سفر استانی کاروان دولت، تاکید کرد که دولت دوازدهم با اجرای طرح‏‌ءها و برنامه‌های مناسب و منطبق با قابلیت‏‌های استان، تلاش بیشتری خواهد کرد تا ان‌شاء‏الله شاهد شکوفایی و رفاه هرچه بیشتر هموطنان عزیزمان در این منطقه باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، متن پیام قدردانی دفتر رئیس جمهور به این شرح است:

 بسم ‏الله الرحمن الرحیم

استقبال پرشور مردم خونگرم و مهربان استان هرمزگان در سومین سفر استانی کاروان دولت تدبیر و امید؛ بهاری سرشار از صمیمت، همدلی و همبستگی ملی را پیش درآمد بهار طبیعت ساخت. مرزداران غیور این سرزمین غنی از ثروت‏های طبیعی و انسانی، با حضور چشمگیر خود، توانی تازه برای تلاش و پویایی به خادمان خود بخشیدند.

راز عظمت این گستره ی خدادادی، با سواحل چشم ‏نواز و شکوه وصف‏ ناپذیر خلیج همیشه فارس و جزایر پرصلابتش؛ مردمی فداکارند که همواره به هویت ایرانی خود افتخار کرده و لحظه ‏ای در دفاع از خاک و آب زرخیر خود از پا ننشسته اند. این روحیه سلحشوری که ریشه در تاریخ، فرهنگ و باورهای عمیق مذهبی مردم این استان دارد، همچون نخل‏های سرافراز بالنده و ثمربخش است. و بی تردید، دیدار و آشنایی نزدیک با مشکلات مردم عزیز و توسعه این خطه، امری ضروری برای دولت و مسئولان است.

 این سفر بیشتر با هدف بررسی روند پیشرفت پروژه های استان و نیز مطالعه دقیق شرایط و دستیابی به راهکارهای خروج از معضلات و تنگناهای توسعه اقتصادی این منطقه صورت گرفت، تا با لطف الهی در جهت پاسخگویی به مطالبات به ‏حق مردم نجیب این استان قدم های اساسی و سریعتری برداشته شود.

در همین راستا؛ افتتاح و اجرایی شدن طرح های مهم از جمله طرح‏های کشاورزی به ویژه آبیاری نوین و کشت گلخانه ای، بهداشتی و درمانی، پالایشگاهی، فازهای توسعه بندر شهید رجایی، احداث چندین بزرگراه استراتژیک استانی و ملی و.... در دستور کار قرار گرفت. این اقدامات در کنار برنامه های ویژه برای توسعه سواحل مکران، آغازگر حرکتی مستمر و سازنده است.

به حکم وظیفه و به پاس استقبال گرم و صمیمانه مردم شریف استان از خدمتگزاران خود در دولت تدبیر و امید که رویدادی ماندگار در خاطره‏ ها ساخت؛ از اقشار مختلف مردم استان، نماینده محترم ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات تشیع و اهل تسنن، شخصیت های سیاسی و اجتماعی، خانواده ‏های معزز ایثارگران، نخبگان، سازمانهای غیر دولتی، نیروهای انتظامی و امنیتی و اصحاب پرتلاش رسانه قدردانی می ‏کنیم.

دولت دوازدهم با اجرای طرح‏ها و برنامه ‏های مناسب و منطبق با قابلیت‏های استان، تلاش بیشتری خواهد کرد تا ان ‏شاء‏الله شاهد شکوفایی و رفاه هرچه بیشتر هموطنان عزیزمان در این منطقه باشیم. 

دفتر رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه کم‌آبی، کاهش نرخ رشد جمعیت و تصادف سه مشکل استان سمنان است، ابراز داشت: حل این چالش‌ها عنایت ویژه دولت سیزدهم را می‌طلبد که امیدوارم این سفر سر منشأ خیر و برکت برای استان سمنان باشد.

وی ضمن بیان اینکه مطالبات مردم استان رصد شدند و آنها چشم انتظار تحقق آن از طریق پیگیری‌های دولت هستند، افزود: برآورده شدن این مطالبات کام مردم را از این سفر شیرین خواهد کرد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از بیست و نهم لغایت سی و یکم فروردین ماه میز خدمت در راستای ارتباط مردمی با رئیس جمهور تشکیل شده است، ابراز داشت: ۴۰۰ نیروی انسانی کار پاسخگویی به درخواست‌های مردمی را عهده دار هستند.

هاشمی ضمن بیان اینکه اعتبارات لازم در دور اول سفر رئیس جمهور تخصیص یافت، تصریح کرد: ۲۱۱ پروژه از قبال آن به افتتاح و بهره برداری رسیدند که برخی از آنها در سفر سید محرومان به استان به چرخه تولید بازگشتند.

وی ضمن بیان اینکه توجه به تقویت زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی در استان سمنان برای پیشگیری از آسیب‌ها یکی از نیازهای استان است، افزود: امیدواریم در این سفر نیز شاهد تدبیر راهکار برای حل این موضوعات نیز باشیم.

کد خبر 6082101

دیگر خبرها

  • دستورات رئیس‌جمهور برای حل برخی مسائل اولویت‌دار استان سمنان
  • کم آبی و کاهش رشد جمعیت از چالش‌های اصلی استان سمنان هستند
  • رئیس جمهور: ساز و کارهای مشارکت مردم برای تحقق شعار سال فراهم شود / توسعه یافتگی همگام با نظام انقلابی
  • عکس/ استقبال متفاوت سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • استقبال پرشور سمنانی‌ها از رئیس جمهور
  • استقبال از رئیس جمهور در سمنان
  • استقبال نوجوانان سمنانی از رئیس جمهور
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • استقبال باشکوه مردم سمنان از رئیس دولت سیزدهم
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد