Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری خوزستان علت بازداشت تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد ایران را تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز آنها عنوان کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد افشارنیا (رییس کل دادگستری خوزستان) به رسانه‌ها گفته است: علت بازداشت تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز آنان است. 

به گفته وی؛ کارگران گروه ملی فولاد ایران برای پیگیری مطالبات مزدی خود دست به اعتراض می‌زنند و اخیرا تعدادی از این تجمعات در مقابل ساختمان استانداری خوزستان و محل برگزاری نماز جمعه اهواز برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



افشارنیا با بیان اینکه طبق آخرین اخبار بدست آمده، طی چند ماه گذشته بخشی از مطالبات معوقه آنان پرداخت شده است، افزود: کارکنان و کارگران گروه ملی فولاد ایران به خوبی اطلاع دارند که این شرکت به نوعی ورشکسته شده و دستگاه‌های مختلف دولتی، بانک‌ها و بخش خصوصی از این شرکت طلبکار هستند.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر بخش خصوصی مسئولیت این واحد صنعتی را برعهده گرفته است، افزود: از کارگران گروه ملی فولاد ایران درخواست داریم با سرمایه‌گذار جدید این کارخانه همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام قضایی تصریح کرد: نیت کارگران گروه ملی فولاد ایران از تجمع رساندن مشکلاتشان به گوش مسئولان است. اکنون این اتفاق رخ داده، ادامه روند اعتراضی کارگران به صلاح نیست و ممکن است این تجمعات مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

فرهاد افشار نیا گفت: احتمال دارد در میان معترضان افرادی سودجو وجود داشته باشد که نیت خیری برای حضور در این تجمعات نداشته و اهداف اصلی کارگران را کسب مطالبات است تحت‌الشعاع قرار دهند.

وی از کارگران گروه ملی فولاد ایران خواست با پایان دادن به تجمعات خود به کار خود مشغول شوند، چون شرکت زمانی می‌تواند حقوق کارکنان و کارگران را پرداخت  کند که تولید داشته باشد..

افشارنیا تاکید کرد: با تجمعات و دادن شعار، مشکلات گروه ملی فولاد ایران حل نمی‌شود و سبب بروز مشکلات بیشتری برای کارگران خواهد شد.

رییس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: بازداشت کارگران گروه ملی فولاد ایران با دستور دادستانی و توسط نیروی انتظامی انجام شده است.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

بعد از مذاکره باشگاه فولاد خوزستان با فدراسیون فوتبال، زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی تغییر کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی به دلیل اظهارات خود بعد از بازی آلومینیوم اراک- فولاد خوزستان، به کمیته انضباطی فراخوانده شد. فدراسیون فوتبال این خبر را در ساعت پایانی روز 12 اردیبهشت 1403 اعلام کرد. این در حالی است که او همان شب به همراه تیم خوزستانی از اراک به خوزستان بازگشت.  روزهای بعد از این با تعطیلات و ایام آخر هفته همزمان شد. ضمن اینکه شاگردان ویسی در روز هفدهم اردیبهشت ماه سال جاری در چارچوب دیداری از هفته بیست و ششم لیگ باید مقابل تراکتور بگیرند.

ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد

با توجه به حساسیت مسابقه و جایگاه نماینده خوزستان در جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور همچنین دوری مسیر، باشگاه فولاد با فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی مذاکراتی انجام داد. بعد از انجام این مذکرات مقرر شد که ویسی بعد از بازی حساس هفته بیست و ششم لیگ با تعیین تاریخ جدید رسیدگی توسط کمیته انضباطی به این مرجع قضایی فوتبال رسیدگی کند.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ویسی را به علت نقض ماده 71 مقررات انضباطی فراخوانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از سنگین‌ترین حکم تاریخ فوتبال ایران!
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • طلسم عجیب تراکتور مقابل فولاد در اهواز
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تغییر زمان حضور ویسی در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • بدرقه خاطرات قهرمانی را فراموش کرد (عکس)