Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز،

 تیم سپاهان موفق شد روز گذشته (جمعه) با حساب یک بر صفر گسترش فولاد را شکست دهد که بعد از این برد با دستور ابراهیم‌زاده تمرینات طلایی پوشان به مدت چهار روز تعطیل شد و از روز چهار شنبه تمرینات سپاهان زیر نظر سرمربی زردپوشان آغاز می‌شود.

همچنین قرار است به دستور سرمربی تیم سپاهان اعضای این تیم برای برگزاری اردوی چند روزه به یکی از شهر‌های جنوبی کشور سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال می‌رود سپاهانی‌ها کیش, بندر عباس یا بوشهر را به‌عنوان محل اردو انتخاب کنند.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۷۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، جلال امیدیان که روز گذشته به کادرفتی سپاهان اضافه شده است، امروز پس از پیروزی یک بر صفر طلایی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن در دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر گفت: خیلی خوشحالم که در خدمت باشگاه بزرگ سپاهان هستم. من یک روز است آمده‌ام و از اعتماد باشگاه سپاهان و شخص آقای مورایس تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم هر کاری از دستم برمی‌آید، انجام بدهم.

ویدئو: 330247

او سپس در خصوص مسابقه گفت: یک بازی سخت و بسیار مشکل بود. سپاهان در چند بازی گذشته نسبت به توانایی‌ای که داشت، نتایج قابل قبولی نگرفته بود و فشار روی بچه‌های تیم بود. من در این چرخه بودم و از جای دیگری به اینجا آمدم و می‌توانم بگویم باشگاه‌های ایران آرزوی حضور هر کدام از بازیکنان سپاهان را دارند، چون فوتبالیست‌های قابلی هستند. اما فوتبال گاهی اوقات آنطور که دوست داری پیش نمی‌رود و از نظر روحی و روانی بازیکن را پایین می‌آورد.

امیدیان افزود: فراموش نکنیم ذوب‌آهن هقته قبل ۴-۱ تراکتور را در خانه برده بود و سپاهان هم آنطور که باید و شاید نتیجه نگرفته است. بازی بسیار سختی بود و خدا را شکر که بچه‌ها با صحبت‌هایی که آقای مورایس انجام داده بودند، با نظم کامل تا آخر بازی کردند و مهم سه امتیاز بود که ما توانستیم بگیریم.

او واکنش به اینکه یک قهر بین هواداران سپاهان و اعضای این تیم ایجاد شده است، عنوان کرد: هر باشگاهی با تماشاچی زنده است. این اتفاقات در تمام دنیا رخ می‌دهد و ممکن است یک جاهایی نتایج باب میل نباشد، اما آقای مورایس، کادرشان و بچه‌های تیم آنقدر حرفه‌ای هستند که بدانند راهی که می‌روند، درست است و راه درست هم سرانجام دارد. به هر حال تماشاچی حق دارد؛ شاید گاهی احساسی شود و از نتایج راضی نباشد، اما این تیم و این کادر راه درست را می‌روند و مطمئنم سپاهان با این راه به روزهای اوج برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • ظهور یک ستاره در روزهای افت سپاهان (عکس)
  • امیدیان: سپاهان در مسیر درستی حرکت می‌کند
  • دایر: در تمرینات پوستکوعلو خبری از کارهای تاکتیکی نیست | پوستکوعلو: نمی‌دانم منظور اریک از کار تاکتیکی چیست
  • معوقه هفته هفدهم| پیروزی سپاهان در دربی اصفهان در روز فحاشی به مورایس!
  • خبر خوب برای دنیله ده روسی؛ سردار آزمون به تمرینات رم برگشت
  • روند کاهشی تصادفات رانندگی نوروزی مهاباد در طول سال هم تداوم یابد
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!