Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - استاندار گيلان در ديدار خانواده شهيدان يوسفي گفت: دلسوزان واقعي نظام و انقلاب با هدف تقويت آن انتقاد مي کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا ؛ دکتر مصطفي سالاري در اين ديدار که به مناسبت وفات حضرت ام البنين وگراميداشت مادران وهمسران شهداصورت گرفت، خاطرنشان کرد: خانواده معزز شهدا نماد صلابت، استواري و مقاومت هستند، کسي که براي دفاع از تماميت ارضي خود سه فرزند خود را تقديم مي کند، تعلق خاطر خود به کشور، نظام و انقلاب را ثابت کرده است؛ اين عزيزان هستند که حق بزرگي بر گردن ما دارند و اگر هم بعضا با صداي بلند سخن مي گويند، يقينا بخاطر دغدغه مندي شان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده عالي دولت در استان با اشاره به اين مطلب که؛ کاري نکنيم مردم نسبت به نظام و انقلاب بدبين شوند.
دکتر سالاري ادامه داد: متاسفانه بعضا ديده مي شود افرادي که در دوران انقلاب و جنگ کوچکترين هزينه اي نداده اند، صدايشان از دغدغه مندان نظام که ازخودگذشتگي و ايثارشان ثابت شده است، بيش‌تر است؛ البته آغوش نظام به روي همه مردم کشور باز است اما اينکه اين عده ي قليل شتابان تر از سايرين حرکت کرده و ديگران را تخريب کنند ناصحيح است.
وي تصريح کرد: دلسوزان واقعي نظام و انقلاب با هدف تقويت آن انتقاد مي کنند.
استاندار گيلان با بيان اينکه کساني که به نظام و انقلاب تعلق خاطر دارند هيچگاه بدان لطمه وارد نمي کنند، خاطرنشان کرد: اگر مردم همچون هميشه پاي کار باشند، مشکلات کشور قابل حل است.
در پايان اين نشست استاندار گيلان از مادر شهيدان يوسفي تجليل به عمل آورد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود

به گزارش جمارن؛ رییس جمهور گفت: اگر رژیم صهیونیستی باز هم اشتباه کند و بخواهد بار دیگر کوچک‌ترین تعرضی به خاک مقدس جمهوری اسلامی کند، چنان پاسخی داده خواهد شد که او و حامیانش پشیمان می‌شوند.

سید ابراهیم رئیسی عصر پنجشنبه در دیدار مردمی با شهروندان شاهرود در استادیوم این شهر در قالب برنامه‌های سفر دولت سیزدهم به استان سمنان، تاکید کرد: امروز همه جهان اسلام و جهان بشریت بر حقانیت موضع جمهوری اسلامی در دفاع از فلسطین و ضدیت با رژیم ستمگر صهیونیستی واقف شده است.

وی افزود: امروز عالم متوجه سخنی شده است که شهیدان در وصیتنامه‌های‌شان آن را فریاد زدند. سخن شهدای ما دفاع از راه خدا، استقلال و مبارزه با ظلم و فساد و تبعیض است.

رییس‌جمهور با اشاره به عملیات «وعده صادق» اظهار کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی گمان کردند می‌توانند کرامت ما را خدشه‌دار کنند و به کنسولگری ما که خاک کشورمان محسوب می‌شود، حمله کردند. اما وقتی دست به جنایت زدند باید تنبیه می‌شدند و ملت بزرگ ایران آن‌ها را تنبیه کرد.

رئیسی افزود: از زبان شما ملت و نیروهای مسلح و مقتدرمان و همه آحاد این کشور می‌گویم، اگر رژیم صهیونیستی باز هم اشتباه کند و بخواهد برای بار دیگر کوچکترین تعرضی به خاک مقدس جمهوری اسلامی کند بداند چنان پاسخی داده خواهد شد که او و حامیانش پشیمان می‌شوند.

وی با بیان این‌که دوران زورگویی تمام شده است، تصریح کرد: من در مذاکره با برخی از کشورهای غربی، چه حضوری و چه تلفنی، گفته‌ام «مبادا با زبان زور با ما و ملت ما سخن بگویید» ملت ما دارای عقلانیت، تدبیر، منطق و سخن است.

ایران میز مذاکره را ترک نکرده است

وی تاکید کرد: اگر اهل سخن و مذاکره هستید، ما میز مذاکره را ترک نکرده و نخواهیم کرد. اما اگر بخواهید با زبان زور و قلدری با ملت ایران سخن بگویید بدانید کارتان پیش نخواهد رفت و ملت بزرگ ایران و دولتمردان با قدرت در مقابل شما خواهند ایستاد.

رییس‌ دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام ۲ و برجام سه روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند. ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود.

رییس دولت سیزدهم با اشاره به اینکه امروز به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی همه دشمنی‌هایی که با ملت ایران انجام می‌شود به دلیل مواضع به حق این نظام و اهداف بلندی است که این نظام دارد، یادآور شد: همه اینها به دلیل ایستادگی و مقاومت مردم در مقابل استکبار جهانی است. ملت بزرگ ایران به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب و امام(ره) از آرمان فلسطین و آزادی قدس حمایت می‌کنند. مردم ۴۵ سال است که دفاع از فلسطین را فریاد می‌زنند.

تمرکز بر تولید دانش بنیان

وی یادآور شد: آن‌چه رهبر معظم انقلاب از دولت در کسوت خدمتگزار به مردم و حتی از اقشار مختلف مردم و فعالان بخش خصوصی در هر جا از این کشور می‌خواهند این است که بهترین را ارائه کنند تا اقتصاد و تولید کشور رونق بگیرد.

وی با اشاره به اینکه نیاز امروز کشور بیش از همه زمان‌ها کار و تلاش و افزایش تولید است، تاکید کرد: دانشمندان و دانشجویان و پژوهشگران در حوزه تولید علم می‌توانند اثرگذاری زیادی داشته باشند. از شرکت‌های دانش‌بنیان انتظار است تلاش کنند تا دانایی‌ها به محصولی برای ایران و صادرات تبدیل شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب فرمودند «ما به قله نزدیک شدیم» ادامه داد: خستگی و ناامیدی در فرهنگ و ادبیات دولت نباید جایی داشته باشد. اگر با مانعی مواجه شدیم تلاش کنیم مانع را رفع کنیم. در دولت تلاش‌مان این است که موانع را از پیش روی فعالان اقتصادی و فرهنگی برداریم.

تاکید بر سلامت اداری

به بیان رئیسی، دستگاه‌های اداری کشور موظف هستند با روابط سالم و قانون‌مند مردم و فعال اقتصادی و تولیدکننده و دانشجوی فعال را حمایت کنند و از هرگونه رابطه ناسالم، فساد اداری و هرگونه رشوه پرهیز شود. مدیران از هر امری که مردم را ناامید می‌کند باید بپرهیزند.

وی با بیان اینکه اسلام برای ما کرامت آورده است و عزت و کرامت ملی، اسلامی و شخصی و خانوادگی نباید با برخی کم‌کاری‌ها خدشه‌دار شود، خاطرنشان کرد: کرامت مراجعان ادارات، کارگران، مدیران و همه مردم در هر جایگاهی باید حفظ شود.

وی تاکید کرد: مردم ایران ملت باعزت و کرامتی است. هر کس در هر جای دنیا بخواهد این عظمت و کرامتی که ملت ما و سرداران ما خدشه‌دار کند ملت بزرگ ایران در مقابل او ایستادگی کرده و باز هم ایستادگی می‌کند.

رییس دولت سیزدهم ادامه داد: بسیاری از کارخانه‌های راکد استان سمنان در چرخه تولید قرار گرفته است. نرخ بیکاری کاهش و اشتغال افزایش یافته است. اما به این بسنده نکنیم. باید کار و تلاش برای شکوفایی اقتصادی کشور در همه جای کشور مضاعف شود.

افتخارهای تاریخی شاهرود

وی با اشاره به اینکه شاهرود دارای مردمی با تاریخ و تمدن و مردمی برخوردار از ایمان، اعتقاد و باور دینی است که در تاریخ بیش از هزارساله خود دارای افتخار و ایستادگی و دلدادگی به علی‌ابن‌موسی‌لرضا(ع) هستند، افزود: آن‌چه مردم شاهرود در تاریخ پیش از پیروزی انقلاب اسلامی دارند ظلم‌ستیزی و مقاومت در مقابل ظلم و ستم است. پس از انقلاب اسلامی هم دفاع از دین و وطن و ارزش‌های انقلاب اسلامی را از خود نشان دادند. دلیل این سخن بیش از یک‌هزار شهیدی است که این شهرستان تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی کرده است.

رئیسی افزود: سرداران و رزمندگان شاهرود در دفاع از میهن و حریم و حرم خوش درخشیدند. شاهرودی‌ها در عرصه دانش و فرهنگ برای سمنان و کشور و جهان اسلام نام‌آور هستند. از این جایگاه به خانواده معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران، فرهیختگان، نام‌آوران، دانشمندان و عموم مردم متدین این شهرستان ادای احترام می‌کنم.

نگاه ویژه دولت به حل مسائل شاهرود

رییس‌جمهور در بخشی از اظهارات خود نیز به مسائل و اولویت‌های مورد تقاضای مردم شهرستان شاهرود از جمله تأمین آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: دولت برای تامین آب پایدار در شهرستان شاهرود خود را موظف می‌داند و حتما تامین آب پایدار دنبال خواهد شد.

وی با اشاره به دغدغه‌های محیط زیستی مسئولان، مردم و کنش‌گران حوزه محیط زیست این منطقه نیز بیان کرد: حفظ محیط زیست قطعا مورد تاکیدمان است و صریح اعلام می‌کنم که هر اقدام صنعتی، معدنی و اقتصادی فرع بر حفظ محیط زیست خواهد بود.

رئیسی با بیان این‌که ظرفیت‌های شاهرود زیاد است، افزود: امشب در جلسه «حل مساله» پیرامون بسیاری از ظرفیت‌های این شهرستان و استان با مدیران و فعالان اقتصادی گفت‌وگو می‌کنیم. من با مسائل استان سمنان آشنا هستم. همه مردم و همه عشایر بدانند که دغدغه‌های‌شان را پیش از ورود به استان مرور کرده‌ام و همه نکات مورد نظر این قشر پرتلاش و به ویژه جوانان استان را مورد مطالعه قرار داده‌ام.

رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که بنای این دولت حل مساله است، گفت: ما معتقد نیستیم که از کنار چاله‌ها عبور کنیم. بلکه باید برای هر چاله چاره‌ای پیدا کنیم. ما نمی‌گوییم که اگر مساله‌ای از سال‌ها پیش و دولت‌های قبل مانده به این دولت ارتباطی ندارد. بلکه به دنبال حل مساله و تکمیل آن طرح هستیم.

دیگر خبرها

  • رئیسی: گذشت زمانی که برخی می‌خواستند با برجام 2 و برجام 3 روی موشک‌ها و توانایی‌های ما معامله کنند/ ما به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که روی توانایی‌های ملت ایران که به برکت خون شهیدان به دست آمده، معامله شود
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق
  • مردم استان بوشهر نماد ایرانی واقعی هستند
  • راهپیمایی مردم گیلان درحمایت از مقاومت مردم مظلوم غزه و عملیات «وعده صادق»
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران نماد صلابت و اقتدار در کشور است
  • ضرورت تحقق منابع تقویت بنیه دفاعی
  • دیدار استاندار یزد با جمعی از خانواده‌های شهدای ارتش
  • دیدار استاندار یزد با خانواده های شهدای ارتش
  • پیام تسلیت استاندار خراسان رضوی به مناسبت درگذشت پدر شهیدان دهنوی