Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:27:05 GMT

مایکروسافت لپ تاپ انعطاف پذیر می سازد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۸۰۳۶

مایکروسافت لپ تاپ انعطاف پذیر می سازد

شرکت مایکروسافت حق امتیاز اختراع جدیدی را ثبت کرده که نشان می دهد این شرکت می خواهد دستگاهی شبیه لپ تاپ با نمایشگری لمسی و انعطاف پذیر بسازد.

ایران آنلاین /به نقل از دیجیتال ترندز، این نمایشگر به سه بخش تقسیم می شود.بخش بالایی محتوای معمول را در نمایشگر نشان می دهد، بخش متغیر که خم می شود و تسک بار(نوار وظیفه) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 و بخش سوم شامل یک کیبورد مجازی و مجهز به حسگرهایی است که تعیین می کند کاربر از کدام نمایشگر برای نمایش محتوا استفاده می کند.

با توجه به طرح موجود در این حق امتیاز، به نظر می رسد دستگاه دارای لولا و محوریY  شکل است. چنین محوری به دستگاه کمک می کند تا در هر جهتی خم شود. 

البته شکل موجود در این حق امتیاز  نشان دهنده دو جز خارجی نیز است که یکی از آنها در بالا سمت چپ دستگاه و دیگر در کنار لولای سمت چپ قرار دارد. این دو بخش را می توان به عنوان دکمه روشن و خاموش، تنظیم صدا، پورت اتصال، جک هدفون، پورت یو اس بی، خروجی HDMI و غیره استفاده کرد. به هرحال به نظر می رسد این دستگاه اجزای خارجی بیشتری نیز داشته باشد.

/مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۸۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • چهار دلیل برای فرار از خرید پوکو X5 پرو
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • آیپد پرو جدید ۲۰۲۴ اپل را ببینید
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است