Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، یک روزنامه نزدیک به حسنی مبارک، رئیس جمهوری برکنار شده مصر در صفحه رسمی خود در فیسبوک فایل صوتی ضبط شده‌ای از مبارک را منتشر کرد که او در آن درباره نقش آمریکایی‌ها در انقلاب ژانویه صحبت می‌کند.

مبارک در این فایل صوتی جدید می‌گوید، "آمریکایی‌ها از سال ۲۰۰۵ در حال برنامه‌ریزی برای انقلاب ژانویه بوده و من این مساله را متوجه شده بودم،‌ به همین دلیل ما در نشستی در سپتامبر ۲۰۱۰ گفتیم که آمریکایی‌ها به این دلیل که نپذیرفتم از پایگاه یا بندر یا ارتباطات و یا هر چیز دیگری عقب نشینی کنم تله‌هایشان را برای من کار گذاشتند و به دنبال برکناری‌ام به هر قیمتی بودند".

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهوری برکنار شده مصر در ادامه گفت: از سال ۲۰۰۵ متوجه تمایل آمریکایی‌ها برای برکناری‌ام شده بودم، آنها از همان زمان برای برکنار کردن من از قدرت تلاش می‌کردند، من به شکل کلی به آنها گفتم که در سال ۲۰۱۱  پست ریاست جمهوری را تحویل خواهم داد و هرگز قدرت را به پسرم واگذار نخواهم کرد، آمریکایی‌ها دروغگو هستند، آنها شایعه موروثی شدن قدرت در مصر را به راه انداختند و مردم نیز آنها را باور کردند.

وی افزود: من به آنها  گفتم، مردم، ساختار حکومتی ما جمهوری است اما بی‌فایده بود چرا که ابزار رسانه‌ای آمریکایی‌ها از من قدرتمندتر بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۸۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب

به گزارش «تابناک»، نیچروان بارزانی، رئیس اقلیم کردستان عراق پس از دیدار با رهبر انقلاب در توئیتی نوشت:

بە دیدار رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران آیت الله العظمی سید علی خامنه‌ای در تهران شرفیاب شدم.

در این نشست بر آمادگی و تمایل عراق و اقلیم کردستان جهت پیشبرد روابط همە جانبە با جمهوری اسلامی ایران تأکید نمودیم.

دیگر خبرها

  • افشای عمدی فایل صوتی ظریف به روایت سعید لیلاز /با خرابکاری در نطنز، این سایت چند ماه از کار افتاد /ایران زمین بازی را عوض کرده است
  • رونمایی از «شب آبستن» در نمایشگاه کتاب تهران
  • توییت نیچروان بارزانی پس از دیدار با رهبر انقلاب
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت این رفتارهای وحشیانه را داشت؟
  • رهبر انقلاب: اگر کمک آمریکا نبود رژیم صهیونیستی قدرت و جرات این رفتارهای وحشیانه را داشت؟ /حج امسال، حج برائت است
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • سایه سنگین جنبش دانشجویی حامی فلسطین بر سر انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا
  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • شهدا اصلی‌ترین قدرت فرهنگی ما هستند
  • برنامه مکث