Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@20:44:03 GMT

علت دستگیری کارگران فولاد اهواز مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۸۴۸۵

رکنا: رییس کل دادگستری خوزستان علت بازداشت تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد ایران را تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز آنها عنوان کرد.

به گزارش رکنا، فرهاد افشارنیا (رییس کل دادگستری خوزستان) به رسانه‌ها گفته است: علت بازداشت تعدادی از کارگران گروه ملی فولاد اهواز تجمعات غیرقانونی و بدون مجوز آنان است.

به گفته وی؛ کارگران گروه ملی فولاد ایران برای پیگیری مطالبات مزدی خود دست به اعتراض می‌زنند و اخیرا تعدادی از این تجمعات در مقابل ساختمان استانداری خوزستان و محل برگزاری نماز جمعه اهواز برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افشارنیا با بیان اینکه طبق آخرین اخبار Latest NEWS بدست آمده، طی چند ماه گذشته بخشی از مطالبات معوقه آنان پرداخت شده است، افزود: کارکنان و کارگران گروه ملی فولاد ایران به خوبی اطلاع دارند که این شرکت به نوعی ورشکسته شده و دستگاه‌های مختلف دولتی، بانک‌ها و بخش خصوصی از این شرکت طلبکار هستند.

رییس کل دادگستری خوزستان با بیان اینکه در حال حاضر بخش خصوصی مسئولیت این واحد صنعتی را برعهده گرفته است، افزود: از کارگران گروه ملی فولاد ایران درخواست داریم با سرمایه‌گذار جدید این کارخانه همکاری لازم را داشته باشند.

این مقام قضایی تصریح کرد: نیت کارگران گروه ملی فولاد ایران از تجمع رساندن مشکلاتشان به گوش مسئولان است. اکنون این اتفاق رخ داده، ادامه روند اعتراضی کارگران به صلاح نیست و ممکن است این تجمعات مورد سوءاستفاده قرار بگیرد.

فرهاد افشار نیا گفت: احتمال دارد در میان معترضان افرادی سودجو وجود داشته باشد که نیت خیری برای حضور در این تجمعات نداشته و اهداف اصلی کارگران را کسب مطالبات است تحت‌الشعاع قرار دهند.

وی از کارگران گروه ملی فولاد ایران خواست با پایان دادن به تجمعات خود به کار خود مشغول شوند، چون شرکت زمانی می‌تواند حقوق کارکنان و کارگران را پرداخت کند که تولید داشته باشد..

افشارنیا تاکید کرد: با تجمعات و دادن شعار، مشکلات گروه ملی فولاد ایران حل نمی‌شود و سبب بروز مشکلات بیشتری برای کارگران خواهد شد.

رییس کل دادگستری خوزستان اظهار داشت: بازداشت کارگران گروه ملی فولاد ایران با دستور دادستانی و توسط نیروی انتظامی انجام شده است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

مهم ترین خبر های 24 ساعت گذشته رکنا خواب بودم که مریم با مرد غریبه ای وارد خانه شد! پایان شوم ارتباط پسر 17 ساله با زن بیوه + گفتگو میترا مرا به مهمانی شبانه به خانه اش برد و در آنجا ارواح را به جانم انداخت! +عکس بچه سومم از من نیست! / زن خائنم با وقاحت حالا مهریه هم می خواهد! + عکس گردباد شیطانی + فیلم و عکس گربه ‌ای با چهره‌ عجیب ولی زیبا + فیلم و عکس سپهر از انگلیس آمد او نقشه کثیفی برای مینا داشت! فیلم باورنکردنی از خانه یک مرد که با ببر و خرس وحشی زندگی می کند+ عکس پیکر ناخدا دارابی پس از 20 روز پیدا شد ازدواج 2 خواهر مقتول با برادران قاتل / شرط پدر برای گذشت از خون پسرش در دادگاه کرج +عکس قتل مرد شیطان صفت در دوبی / او با من در پارکینگ قرار گذاشت! حرکت اعتراضی خواننده سرشناس در استادیوم آزادی علت دوری چند روزه علی ضیا از تلویزیون با 20 میلیون تومان چه خودرویی بخریم ؟ افزایش شدید قیمت دلار در بازار

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • اهمیت کارگر و اثر کار و تولید در اقتصاد بر کسی پوشیده نیست
  • ایدکوپرس سایپا،‌ تندیس شرکت برتر ایران را دریافت کرد
  • امیدواریم مسیر مجموعه فولاد اکسین در جهت تولید به بهترین شکل طی شود
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • آلودگی هوا در ۵ شهر خوزستان
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب