Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد با خانواده تعدادی از جان باختگان سانحه هوایی تهرانیاسوج دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان استانی امروز (12 اسفند) با خانواده انصاری و جعفریان از جان باختگان سانحه هوایی تهرانیاسوج دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در منطقه «کوه گل» سی سخت و قرارگاه سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج حضور یافت و گفت: از سوی رهبر معظم انقلاب از تلاش‌ شبانه روزی نیروهای امدادی و اجرایی تشکر می ‌کنم.

 

رضایی صبح شنبه در دیدار با امدادگران، خواستار بسیج تمام نیروها و ظرفیت ‌های ملی برای یافتن پیکرهای جان باختگان این سانحه هوایی در ارتفاعات دنا شد.

وی گفت: اگرچه تا حدودی شرایط نامساعد جوی کار جست و جو را با وقفه مواجه کرده، اما تاکنون تلاش ‌ها و جدیت نیروهای امدادی و اجرایی در این راستا قابل تقدیر بوده است.

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با بالگرد از ارتفاعات پازن پیر و محل سقوط هواپیمای تهران - یاسوج بازدید می کند.

وی پس از بازدید منطقه محل سقوط هواپیما و شرکت در نشست ستاد مدیریت بحران استان، با برخی خانواده‌ های جان باختگان سانحه هوایی در یاسوج دیدار و از آنان دلجویی خواهد کرد.

 

علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد به همراه دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و برخی مسئولان به مقام حضرت امامزاده شاه قاسم(علیه السلام) و همچنین زیارت مزار مطهر مرحوم آیت الله سیدکرامت الله ملک حسینی، نماینده فقید ولی فقیه در استان ادای احترام کرد.

علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و جمعی از مسئولان با خانواده انصاری از جان باختگان سانحه هواپیمای تهران - یاسوج دیدار کردند.

 

شایان ذکر است، یک فروند هواپیمای ای تی آر (ATR72) شرکت هواپیمایی آسمان صبح روز یکشنبه (۲۹ بهمن) از تهران عازم یاسوج بود که در فاصله 120 کیلومتری یاسوج از رادار محو شد و نهادهای ذیربط سقوط آن را تایید کردند.

 

این هواپیما بعد از اصابت به نوک قله پازن پیر یکی از قله های مرتفع دنا، متلاشی و همه سرنشینان آن متأسفانه جان باختند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۸۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • جمعی از معلمان روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • جمعی از معلمان در روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام منشأ بزرگ فساد را می‌خشکاند؟!
  • بازدید جمعی از نمایندگان تهران از اداره کل انتقال خون استان تهران