Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: حاکمیت بر هر کشوری برای ایجاد امنیت آن منطقه است و باید و حتما در مقابل ورود دشمنان ایستادگی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شستون، دومین همایش نقش علما و روحانیون در مبارزه با جریانات تکفیری با حضور سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی بامری امام جمعه، مولوی عبدالصمد ساداتی امام جمعه اهل سنت و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سراوان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این همایش سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه کشور صهونیستی اسرائیل در حاشیه امنی قرار گرفته است و بدون اینکه احساس نا امنی کند در حال جریان سازی است، گفت: اگر علما و روحانیون کشورهای مسلمان مثل سوریه عاقل بودند از همه تحریکات دشمنان و اتفاقات ناگوار در منطقه خاورمیانه جلوگیری می کردند.
 
وی با بیان اینکه استکبار و دشمنان با حضور خود در سوریه تله ای از خاک ایجاد کرده و سرمایه اهل سنت را از بین بردند واگر بصیرتی در آنجا وجود داشت این اتفاقات هرگز رخ نمی داد، افزود: اگر خدای ناخواسته کسی بخواد به سراوان ورود پیدا کند و قصد تجاوز داشته باشد قطعا با همیاری همدیگر او را نابود می کنیم.
 
سردار پاکپور با اشاره به اینکه حاکمیت بر هر کشوری برای ایجاد امنیت آن منطقه است و باید و حتما در مقابل ورود دشمنان ایستادگی کند، یادآوری کرد: در سوریه هیچ کس از علما و روحانیون به وظیفه خود عمل نکردند و این درحالی است که علما و روحانیون شیعه و سنی عراق عملکرد خوبی در مقابل دشمنان داشتند.

وی با اشاره به اینکه ایران کشورهایی که دچار تروریست بودند و از سوی استکبار حمایت می شدند را آزاد کرد و جمهوری اسلامی بود که ریشه تروریسم را در عراق و سوریه از بین برد، توضیح داد: برخی از گروه ها در سوریه جنایات زیادی انجام داده و دشمنان برای تیکه و پاره کردن مردم سوریه گروه های تکفیری را مسلح می کنند.
 
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه اگر توان چند ساله که درمنطقه حاکم است با هم شوند، دیگراسرائیلی نخواهد نبود و اگر حالات معنوی به سمت اسرائیل توسط علما سوق داده می شد الان اسرائیل نبود، اذعان داشت:
ما باید تجربه مقابله با کشورهای صهونیستی را داشته باشیم و وضعیت سوریه را باید نشان داد تا ما قدردان خدا از امنیت موجود در کشور باشیم.
 
وی با اشاره به اینکه برخی از مشکلات جزئی ما خوراک رسانه های دشمن و غربی شده و نباید علما به آنها اجازه دهند که این گونه عمل کنند، بیان داشت: گروهی در منطقه قصد ایجاد ولایت کردی را در کشور داشتند که هیچ کدام نتوانستند فرار کنند و نابود شدند.
 
سردار پاکپور با بیان اینکه نقش علما نقش بی بدیلی در جهت توجیح و بصیرت افزایی دارند که اگر عمل خوبی داشته باشند هرگز مردم مسیر انحرافی را نخواهند رفت، گفت: در برابر هر حرکتی که احساس کنیم در جهت نابودی زیر ساخت های کشور است کوبنده جواب خواهیم داد.
 
انقلاب اسلامی مستکبران عالم را در دنیای اسلام به حاشیه کشید

 حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه شهرستان سراوان در این همایش با بیان اینکه گروه های تکفیری چهره اسلام را مخدوش کرده اند و لازم است به عنوان مسلمان در مقابل این فساد و خباثت که شامل جنایت های متعدد است هوشیار باشیم و بصیرت خود را افزایش دهیم، گفت: ظالمان و ستم گران را یار خود نگیرید که اگر این کار را انجام دهید دچار عذاب الهی خواهی شد.
 
وی با بیان اینکه مکه با همت پیامبر اکرم (ص) فتح شد و نور الهی همه جای عالم را فراگرفت، اما خبیثان راه را به سوی اهداف شوم خود در آن زمان هم منحرف می کردن، افزود: انقلاب اسلامی و ندای حضرت امام (ره) که سراسر عالم را امیدوار کرد یک وحشتی در دل مستکبران عالم که در حال حرکت در مسیر انحرافی خود در دنیای اسلامی بودند،  ایجاد کرد و آنها را به حاشیه کشید.
 
امام جمعه شهرستان سراوان با بیان اینکه دشمنان طیف های متعددی را در انقلاب ایحاد کردند و افراد شاخصی را به شهادت رساندند و قصد داشتند انقلاب نو پا را از بین بردند، تصریحج کرد: اگر خدا نخواهد هرگز نور انقلاب خاموش نخواهد شد با توجه به اینکه ما در جنگ چند ساله هم با یاری خدا پیروز شدیم.
 
علما و روحانیون مسیر حق را به همه نشان می دهند

سردار محمد مارانی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور در دومین همایش نقش علما و روحانیون در مبارزه با جریانات تکفیری  تصریح کرد: خیر و ثواب این همایش بزرگ را خداوند در پرونده اعمال شما زحمت کشان عرصه فرهنگ ثبت خواهد کرد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: روحانیون و علما مسیر حق را به همه نشان می دهند که برخی قبول کرده و برخی سرباز می زنند.

سردار مارانی توضیح داد: پشتیبانی ها و حمایت های سردار پاکپور همیشه در سیستان و بلوچستان در زمینه های عمرانی، کشاورزی، ساخت مدرسه و مسکن و اشغال زایی ملموس بوده و است.
 
 
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان سه شنبه شب به اتفاق جمعی از معاونان و روسای پلیس های تخصصی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بندرعباس، با حجت الاسلام محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس دیدار کردند.

سردار علی اکبر جاویدان در این دیدار ضمن تبریک سال نو و قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان، با اشاره به اینکه یکی از مؤلفه های مهم برقراری امنیت پایدار، امنیت محله محور است، بیان داشت: شرط لازم برای شکل گیری یک امنیت پایدار، مردمی بودن امنیت است، امنیت مردم با حضور و مشارکت مردم شکل می گیرد.

وی افزود: ما سربازان فرماندهی انتظامی استان در جهت حفظ امنیت و آسایش همه مردمان این سرزمین هر لحظه در مقابل نااهلان، هنجارشکنان و مخلان و نظم و امنیت عمومی آماده جانفشانی هستیم.

سردار جاویدان اظهار داشت: در طول سال ۱۴۰۲ در استان هرمزگان ۵ شهید والامقام عرصه امنیت در گوشه گوشه شهرستانهای استان در مقابل افراد شرور و افراد نابهنجار تقدیم کردیم‌، همکاران ما جوانمردانه ایستادند و ناجوانمردانه در مقابل این افراد به شهادت رسیدند، دقیقاً مصداق سخن گهربار امام سجاد که فرمودند: کشته شدن عادت ماست و شهادت کرامت ماست.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن نظم اجتماعی و خدشه به امنیت کشور، اضافه کرد: الحمدالله شرایط کشور مناسب است و علی رغم همه تلاش هایی که دشمن انجام داده و همه مشکلات و تهدیداتی که در کل کشور روی داد، با توجه به تبیینی که دشمن در مسائل اغتشاشات داشت یا به نحوهای مختلف سعی داشت فضای کشور را مجدد مثل ۱۴۰۱ ناآرام کند، خیلی هم تهدید کرد، خیلی هم سرمایه گذاری کرد دغدغه داشتیم تا این حد ما در ایام ۲۲ بهمن، نیمه شعبان و برای انتخابات واقعاً دغدغه همه مسوولان بود که خدایی ناخواسته اتفاقی بیافتد اما این نظام صاحبی دارد و آن هم حضرت بقیه الله است.

وی ادامه داد: همه ما کارگزار این نظام هستیم، همه ما واقعاً کارگر و به هر جهت افتخار خدمتگزاری این مردم و سرباز این نظامیم که در رأس آن مقام معظم رهبری قرار دارد و به عنوان جانشین امام عصر کارها را مدیریت می کند و این برکات و هدایت های ایشان است که این مسیر را هموار می کند وگرنه ابزار دشمن، احتمام دشمن و سرمایه دشمن برای ایحاد اخلال بسیار بالا است.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه به فضل الهی ما سال خوبی را پشت سرگذاشتیم، افزود: به لحاظ امنیتی و مؤلفه های انتظامی بحمدالله شرایط استان بسیار خوب بود، انتخابات سال گذشته انتخابات امن و سالمی بود و هیچ خدشه ای به آن وارد نبود، در ۲۲ بهمن، ایام دهه فجر و در نیمه شعبان همه مناسبت ها را که ما نگاه می کنیم واقعاً می بایست به فهم، شعور و ولایت پذیری و انقلابی گری مردم شریف هرمزگان درود بفرستیم و همه جوری فرهنگ خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه امنیت محصول فعالیت جمعی است، گفت: پلیس، محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است و در این رسالت خطیر نیازمند همکاری مردم و سازمان‌ها است.

سردار جاویدان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی آمادگی کامل دارد با استفاده از ظرفیت‌های همه سازمان‌ها در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گام‌های موثری را در راستای کاهش جرائم در جامعه بردارد، گفت: در ایام تعطیلات نوروز روزانه ۳۵۳ واحد گشت خودرویی و موتوری در سطح استان مشغول ایفای نقش و تأمین نظم و امنیت هم در جاده ها و هم در شهرها در موضوعات امنیتی و اننظامی و ترافیکی هستند.

این مقام ارشد انتظامی هرمزگان با اشاره به اینکه با اجرای طرح کنترل مجرمان سابقه دار با پابند و دستبند الکترونیکی که با هماهنگی قوه قضائیه مقرر است اجرایی شود، کاهش وقوع جرم خصوصاً سرقت را شاهد خواهیم بود. اظهار داشت: بحمدالله با تلاش همکاران بنده و دیگر دستگاههای مسوول جرائم روند کاهشی داشته و جرم و وقایع مهمی نظیر جرائم خشن نداشتیم و مجموع سرقت ها هم در ایام نوروز ۵ درصد کاهش دارند، در بحث حوادث ترافیکی نیز که یک موضوع بسیار مهم بوده و دغدغه همه ما و مسوولان است و علیرغم اینکه ما سومین استان کشور به لحاظ افزایش تردد در این ایام هستیم با توجه به افزایش ۱۶ درصدی تردد خودریی و افزایش ۳۶ درصدی مسافران ورودی استان با این شرایط تصادفات فوتی و فوت شدگان ۱۴ درصد کاهش دارد.

کد خبر 6063349

دیگر خبرها

  • سه چالش اساسی نظام در سال ۱۴۰۳ به روایت حسین علایی /حاکمیت باید یک تغییر معنادار در سیاست‌های اقتصادی و سیاسی خود ایجاد کند
  • محافل قرآنی دلها را به خدا نزدیک‌تر می‌کند
  • خبر‌هایی از برگزاری مجمع علما و روحانیون در بسطام
  • هم افزایی و تحکیم وحدت مسلمانان در ماه مبارک رمضان، دشمنان اسلام را تضعیف می کند
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی
  • بیانیه علما و روحانیون اهل سنت استان گلستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • طارمی جای خالی سردار را پر کرد!
  • کشوری که اسرائیل را تهدید کرد؛ قطعنامه را نپذیری روابط مان قطع می شود