Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@10:44:59 GMT

دعوت از امام جمعه ایلام برای حضور در اردوی جهادی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۴۹۹۰۳۲

دعوت از امام جمعه ایلام برای حضور در اردوی جهادی

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در نامه ای به امام جمعه ایلام جهت حضور در اردوی جهادی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق در نامه ای به امام جمعه ایلام جهت حضور در اردوی جهادی دعوت کرد.

متن کامل نامه دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق به امام جمعه ایلام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام‌جمعه محترم شهر ایلام، حجت‌الاسلام لطفی؛

همانطورکه مستحضر هستید، رفتار های خلاف مشی طلبگی شما در این مدت به حق مورد انتقاد رسانه‌ها و دانشجویان و افکار عمومی واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پر واضح است که با یک عذرخواهی ساده، دل مردم با شما صاف نخواهد شد و در صورت عدم تغییر رفتار و مشی خود تنها راه بازگشت اعتماد مردم به این جایگاه، استعفا جنابعالی است. و نه تنها شما که معدود ائمه جمعه دیگر که چنین سیره ای را پیشه کرده اند باید منتظر چنین مطالبه ای باشند.

خود بهتر آگاهید که اگر امام‌جمعه یا هر خطیبی دعوت به تقوا و زهد می‌کند، مردم زمانی به کلامش وقع می‌نهند که خود آن خطیب، اولین عامل به توصیه‌هایش باشد.

کما اینکه امام‌صادق علیه‌السلام می‌فرمایند: «همانا وقتی عالم به علمش عمل نکند، موعظه‌اش در دلها بلغزد و اثر نکند، همانگونه که باران بر سر سنگ‌ها می‌لغزد».

از همین رو از شما دعوت می‌کنیم در اردوی جهادی دانشجویی بسیجیان دانشگاه امام‌صادق علیه‌السلام که از تاریخ شانزدهم تا بیست و هشتم اسفندماه در مناطق زلزله زده و محروم کرمانشاه برگزار می گردد شرکت کنید.

باشد که با این حضور در بین مستضعفان و محرومان، از خوی اشرافی که همچون موریانه به جان انقلاب اسلامی افتاده است، دوری گزینید و مشاهده مصاعب زندگی این عزیزان، یادآور عهدی که با امام امت بر سر خدمت‌رسانی به این ولی‌نعمتان حقیقی انقلاب بستید باشید.

و السلام علی من اتبع الهدی

بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق علیه‌السلام

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت شهادت شهید مطهری و روز معلم با حضور در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) و مدرسه شاهد نرگس، یاد و خاطره شهید مطهری را گرامیداشت و روز معلم را تبریک گفت.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی بیان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان قزوین با حضور در کلاس و در جمع دانشجویان و دانش‌آموزان اظهار کرد: جایگاه استاد و معلم جایگاه والایی است و باید تلاش کنیم بیش از پیش قدر این اساتید و معلمان خود را بدانید.

وی عنوان کرد: معلم و استاد نقش پدر را برای ما دارند و همانطور که به پدران و مادران خود احترام می‌گذاریم باید تلاش کنیم تا برای معلمان و اساتید خود نیز احترام بگذاریم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • دیدار امام جمعه قزوین با معلمان و اساتید در پاسداشت روز معلم+ تصاویر
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • تاریخ شهادت امام جعفر صادق(ع) ۱۴۰۳ + زندگینامه و احادیث
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد