Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:آئین گشایش بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره مد و لباس فجر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از ستاد خبری هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، مراسم افتتاحیه بخش بین‌الملل جشنواره مد و لباس فجر، صبح روز شنبه 12 اسفندماه 96 با حضور سیدمحمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید قبادی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور و رئیس جشنواره، حجت‌الاسلام احمد مازنی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، مهدی افضلی رئیس مؤسسه توسعه هنرهای معاصر، جمعی از سفرا و کارداران فرهنگی، مسئولین اتحادیه پوشاک، جمعی از هیئت رئیسه انجمن صنایع پوشاک و نمایندگانی از 10 کشور شرکت کننده در بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره  درتالار رودکی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین مراسم، نمایندگانی از کشور ایتالیا و دانشگاه صنعتی امیرکبیر به ایراد سخنرانی پرداختند و بر ضرورت توسعه فعالیت های بین المللی و تبادلات فرهنگی در این عرصه تأکید کردند.

درادامه این آئین، کلیپی از سخنرانی دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور درباره اهمیت و ضرورت برپایی بخش بین‌الملل در جشنواره مد و لباس فجر پخش شد.

قبادی در این فیلم، معرفی امکانات و ظرفیت‌های مد و لباس اسلامی ایرانی را اصلی ترین مأموریت در بخش بین‌الملل جشنواره برشمرد و گفت: طی ماه‌ها اخیر، حضور طراحان ایرانی در رویدادهای جهانی، این فرصت را فراهم کرد تا بخشی از توان مد و لباس ایرانی در عرصه جهانی ظهور و بروز یابد و امید است مهمانان ما در بخش بین الملل جشنواره فجر نیز بیش از پیش با دستاوردهای هنرمندان ما آشنا شوند.

در پایان این مراسم، حضار از دستاوردهای ارائه شده در بخش بین‌الملل هفتمین جشنواره مد و لباس فجر در تالار وحدت بازدید کردند.

هفتمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر، به همت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور از ششم تا سیزدهم اسفندماه همزمان در تهران و چندین استان کشور برگزار می‌شود.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید

سی و یکمین جشنواره بین‌الملل و معتبر هات داکس در عرصه مستند با معرفی برندگان به کار خود پایان داد.

به گزارش ایسنا، جشنواره مستند هات‌داکس که از تاریخ ۲۵ آوریل تا ۵ می (۶ تا ۱۶ اردیبهشت) در تورنتو کانادا برگزار شد و در نهایت مستند «کِشت انقلاب» محصول مشترک هند و نروژ به کارگردانی «نیشتا جین» موفق به کسب جایزه بهترین مستند از نگاه مخاطبان در بخش آثار بین‌الملل شد.

این مستند که درباره جنبش اعتراضی کشاورزان در هند است جایزه نقدی ۱۰ هزار دلاری بخش مستندهای بلند بین‌المللی را به خانه برد.

به گزارش اسکرین، جایزه بهترین فیلم مستند بلند کانادایی از نگاه مخاطبان با جایزه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار کانادا هم به «پابلو آلوارز مسا» برای مستند «تالاب سرباز» تعلق گرفت که به مبارزات سیمون بولیوار برای آزادسازی کلمبیا پرداخته است.

همچنین جایزه «لیندال تریسی» برای تجلیل از مستندسازان نوظهور کانادایی به میثم معتضدی سینماگر ایرانی تبار اعطا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیشرفته‌ترین لباس فضانوردی رونمایی می‌شود
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • جایزه اصلی هات‌داکس به «انقلاب» رسید
  • آغاز به کار نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان
  • نمایشگاه و جشنواره اقوام ایرانی در زنجان آغاز به کار کرد
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار