Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سیمین شهر با کمک و همکاری مردم اقدام به کاشت نهال همراه با ایجاد حفاظ جهت محافظت درختان کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ساحل گمیشان ، علی رقم اینکه هرسال در آستانه روز درختکاری هزاران نهال در سطح کشور کاشته می شود آنچنان که شایسته است شاهد افزایش فضای سیز در کشور نیستیم.

درحقیقت بسیاری از این نهالها به دلیل عدم مراقبت نابود می شوند به همین جهت شهرداری سیمین شهر با ارائه نهال همراه با تجهیزات حفاظ با کمک مردم شهر اقدام به نهالکاری در سطح شهر کرد تا به امید خدا نهالها این بار به ثمر بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۴۹۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود

آیت الله محسن اراکی، ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت، اظهار کرد: پیش از امام رضا(ع) مذهب تشیع در انزوا قرار داشت.
وی با اشاره به اینکه در آثار شعرا و هنرمندان می‌توان به این موضوع یقین پیدا کرد، مطرح کرد: این موارد موضوعاتی است که هنوز به درستی در تاریخ تحقیق نشده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه تبیین این نکات موجب می‌شود مردم قدر وضعیت امروز تشیع را بدانند، عنوان کرد: عشق مردم به اهل بیت(ع) عجیب‌ترین پدیده اجتماعی در دنیا است.

وی با اشاره به اینکه نقش اولاد امام کاظم(ع) در انتشار این عشق و جوشش بی‌نظیر بوده است، خاطرنشان کرد: اقداماتی که دهه کرامت انجام می‌شود به معنای ترویج و تقویت این عشق و جوشش است.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه این عشق و شور باید به جریان اجتماعی تبدیل شود، تصریح کرد: در دوران صفویه برخی مداحان با حضور در بازارها به نوحی خوانی می‌پرداختند که یک اقدام بسیار موثر در تربیت مردم بود.

آیت الله اراکی با اشاره به اینکه ارزش دهه کرامت باید حفظ شده و به یک اقدام روتین تبدیل نشود، یادآور شد: برنامه های دهه کرامت باید زنده، با روح و پویا باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اولاد امام کاظم(ع) در کشور کانون‌های جریان فرهنگی هستند، گفت: اولاد امام کاظم(ع) محبت اهل بیت(ع) و اسلام را در نقاط مختلف به صورت یک جریان اجتماعی ترویج دادند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مسئله حب اهل بیت(ع) در تمام جریان های اسلامی وجود دارد، بیان کرد: هیچ جریان اجتماعی به قدرت و گستردگی جریان محبت اهل بیت(ع) وجود ندارد.

اراکی با بیان اینکه تمام کار اهل بیت(ع) معجزه و فرابشری است، اظهار کرد: باید این معجزات را تبدیل به داستان و فیلم کرده و به مردم معرفی کرد.

دیگر خبرها

  • دهه کرامت به یک اقدام روتین تبدیل نشود
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • دستگیری مدیر قلابی کلاهبردار سایت دیوار
  • جبهه متحد دیپلماسی پارلمانی برای اقدام هماهنگ علیه رژیم صهیونیستی ایجاد شود
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • استفاده از ظرفیت‌های خدادادی، توسعه لرستان را به همراه دارد
  • سیمینی که دانشور بود
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)